מסחר אלקטרוני חשוב להצלחת האתר שלך


בניגוד לצדדי אינטרנט אחרים, מסחר אלקטרוני איננו תופעה תקופתית או חולפת. מחקרים מצביעים על היקף הכנסות קמעונאיות של למעלה מ- 108 מיליארד דולר לקראת סוף שנת 2003. אתר האינטרנט חייב לתפקד ב- Mode של מכירה ולהעמיד מאחוריו מערכת E-commerce מלאה ומפותחת לאפשרויות וצורות קנייה שונות. הרכישה חייבת להסתכם בלחיצה על כפתור, ללא סרבולים ועכבות מיותרות ולהפוך את הקנייה באתר לחוויה באווירה כיפית וכמה שפחות מסורבלת .




מאת שלומי צרפתי, מנהל המכירות בחברת אינטרספייס



באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי


 


 

הוסף תגובה