יום הולדת לילדים – תפריט בריא

בתור הורים אנו דואגים שילדינו יצרכו מזון בריא ומאוזן. אולם, משום מה ברגע שמתכננים להם מסיבת יום הולדת התפריט לאורחים הצעירים כולל בעיקר חטיפים, סוכריות שונות ומיני ממתקים אחרים עתירי סוכר ושומן. אז כמובן שעוגת יום הולדת נמצאת מחוץ לדיון שכן אין עוררין על חשיבותה באירוע אך, כל שאר צלחות הממתקים יכולות לשנות צורה ולהוסיף בריאות וטעם.

את הבמבה, ביסלי ודומיהם ניתן להחליף בירקות חתוכים בצורות שונות ובצבעים שונים.
את סוכריות הגומי והטופי יחליפו פירות חתוכים בצורות שונות ובצבעים מגוונים או מסודרים כשיפודים בכלי מיוחד.
כמו כן, ניתן להוסיף כריכי גבינה, חומוס, נקניק או כל דבר בריא אחר שתחשבו עליו.
הדבר החשוב ביותר לזכור הוא הקפדה על אטרקטיביות. צבעים מגוונים וצורות שונות ימשכו את האורחים הקטנים לשולחן ויהפכו אותו לאטרקציה.

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.