הכותרת, החלק החשוב ביותר בכל חומר שיווקי

אין ספק כי הכותרת היא החלק החשוב ביותר בכל חומר שיווקי, בין אם מדובר בברושור שיווקי, מסר הנשלח בדיוור ישיר, מודעת פרסום, מסר הנשלח בדואר אלקטרוני או הודעה לעיתונות הנשלחת לעיתונאי. הכותרת היא זו שתחרוץ פעמים רבות את גורל המסר שבהמשך ותקבע האם המקבל ימשיך בקריאה מעבר לכותרת או ייעצר כאן. אנשי שיווק מקצוענים משתמשים שנים רבות בשיטת AIDA כאשר הם מחברים כותרת למסר שיווקי. AIDA הם ראשי התיבות של המרכיבים הנדרשים מכל כותרת: Attention (תשומת לב), Interest (משיכת עניין), Desire (גירוי הרצון של הלקוח) ו- Action (הבאת הלקוח לנקיטת פעולה).

הנה מספר מרכיבים נוספים שמומלץ להוסיף לכותרת על מנת למשוך את תשומת הלב:
– שאל את השאלה: איך או למה.
– הדגש לקורא את התועלת המיידית שלו.
– הצע לקורא אתגר.
– עצב את הכותרת בגדול (אך לא גדול מדי).
– הקפד כי הכותרת תהיה רלוונטית להמשך דבריך (אל תאכזב את הקורא).
– נקוב בתג מחיר.
כמובן שלא מומלץ להשתמש בכל העצות הללו בכותרת אחת, אבל ניתן להשתדל לשלב לפחות שתיים מהן.


הכותב הוא אורן בסון, עורך פורטל השיווק הישראלי Allmarketing ומנכ"ל חברת "אולמדיה-ייעוץ תקשורתי שיווקי".


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי



 

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.