צריכים להחליף מרכזיית טלפון? רוצים לשפר את יכולות המרכזיה?

מאוד חשוב לא לשכוח שבניגוד למחשבים – מרכזיה מחליפים אחת ל-5 שנים לפחות, לכן יש לשקול בכובד ראש את צורכי התקשורת של חברתכם היום ובעתיד הנראה לעין ממרכזיית הטלפון. בחירת מרכזיה חדשה הכוללת את יכולות המרכזיה הישנה הקיימת בחברתכם בלבד – לא תיטיב לאורך שנים ברמת יכולות המערכת. יש להיוועץ עם חברות המתמחות במרכזיות טלפון – אלו קיימות בשוק התקשורת וניתן לאתרן בקלות באינטרנט. לרוב, מומלץ לרכוש מרכזיה בעלת יכולות VoIP עבור שלוחת IP ועדיף לשדרג את קווי הטלפון האנלוגיים לקווי חוץ דיגיטאליים PRI בעלי יכולות ויישומים גבוהים המאפשרים בשילוב יכולות מרכזיית הטלפון בהעברת שיחות לסלולארי, מספר ישיר לכל נציג/ שלוחה במרכזיה ועוד.

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   

תגובות

  • אלי | 16/12/2011 15:58

    גם אם כיום ארגון שלכם עדיין לא משתמש מרכזיית ‏IP‏- ‏כדאי שמרכזית הטלפון תתמוך באופציה לטכנולוגיית ‏IP‏ כי בקרוב היא תהייה שימושית ונרחבת.עשיתי... קרא עוד

  • בר עוז מערכ | 20/06/2011 12:56

    בהחלט! בהקשר זה כדאי לציין שחשוב שמי שמטפל בנושא <a href="//www.bar-oz.co.il/CurrentPage.aspx?catid=10&pageid=11" rel="nofollow">תשתיות תקשורת יהיה גורם מקצועי... קרא עוד

  • אילנית | 19/06/2011 20:36

    רוצה להוסיף: לרוב מומלץ כי תשתיות תקשורת בארגון יטופלו על ידי גורם אחד שיוכל לתת את מגוון השירותים הדרושים להקמה ואחזקה של התשתיות האלו -... קרא עוד