האם בן זוגי מתאים לי?

כולנו מתלבטים בשאלה, מי הוא בן זוגי האמיתי והאם הוא זה אשר יעשני מאושרת?


נכון שתשובה חד משמעית אין! ולחפש ללא תכלית, גם זה איננו הפתרון, להגיד יאללה מה שיהיה יהיה גם איינו צודק, שהרי אין אנו משחקים בנדמה לי! אז? מה בכל זאת עושים? יושבים עם עצמנו עם דפי נייר ועט שכותב ומתחילים:


*מיהו הבן זוג אותו אני רוצה באמת: מהן התכונות שלו: מקצועו: הכנסה חודשית: השכלה: צבע עיניים: גובה: בקיצור הכל הכל והכל, גם במידה שכותבים ביטחון אז לפרט מהו בטחון, אמון מהו אמון, (אני מכירה כאלה שמילאו 4 דפי A4 , כל תכונה בנפרד, ולא ברצף: אחת אחרי השניה יש אפשרות לחלק את הדף לחצי באורך).


*בדף נפרד לציין את הדברים שהם קו אדום ואין עליהם עוררין שאדם עם…. יהיה בן זוגי.


* לקחת את דף התכונות הרצויות ולהתחיל למחוק את התכונות שבלעדיהן את תחיי עם האדם, ואת מוכנה להתפשר על תכונות אלו.


* לכתוב מחדש את התכונות הרצויות (ישנה אפשרות לדלל גם פה) ולמטה בעט אדום את הדברים שהם קו אדום. להדגיש כי זהו האדם איתו את רוצה לחיות. במידה ואת כבר חיה/יוצאת עם בן זוג תעשי השוואה האם מה שכתבת ומה במציאות דומה, לא דומה בכלל ישנן שתי אפשרויות:


*האדם שאיתן איננו בן זוגך * את לא אמיתית במה שכתבת.


נכון שאולי שיטה זו מעייפת, ונכון ששיטה זו אולי מראה לך את מי את, ואולי היא גם פוגעת, אך אני יודעת על נשים שאכן השיטה עזרה להם מאוד בבחירת בני זוגן לחיים, וחייהם מאושרים עקב כך.


אני מבקשת סליחה על הכתיבה בלשון נקבה, אך הכוונה היא גם לגברים מבין הקוראים/גולשים, פשוט אני אישה ולכן היה לי קל לכתוב כך. עימכם הסליחה! לי נשאר לאחל לכולם חיי בריאות, אושר, אהבה, שקט ושלווה בכל דרככם.

הוסף תגובה