השכרת מודם סלולארי

אחרונה ובעקבות שיווק אגרסיבי של חברות הסלולאר בארץ, עולה הביקוש למודם סלולרי. החיבור הנוח ביותר, מן הסתם, הוא USB. הצורך לסוג זה של פתרון הופך נדרש יותר ויותר, שכן מרביתנו עוברים למחשבים ניידים בכדי להקל על עצמנו וכן העובדה שבעקבות עבודה, לימודים, טיולים וכד' אנו מוצאים עצמנו מסתובבים עם המחשב הנייד לכל מקום וכמובן מחפשים איך להתחבר לאינטרנט (לא תמיד נימצא באזור בו יש "נקודות חמות" או חיבור ישיר).

אך מה לעשות כאשר חברות הסלולאר מחייבות אתכם לתקופה של בין 18-36 חודשים וגובות מחירים מוגזמים עבור שירות זה?
הפתרון לכך הוא להשכיר מודם סלולרי ולאו דווקא בהכרח לרכוש אותו. ישנן חברות אשר מחזיקות מודמי USB סלולאריים להשכרה ומאפשרות לכם ליהנות מהשירות ללא ההתחייבות הנדרשת בחברות הסלולאר ובמחירים אטרקטיביים ביותר.
מחיר ממוצע ליום שכירות של מודם USB סלולרי עומד על כ-8$ ליום שכירות וככל שתשכירו לתקופה ארוכה יותר, כך ההנחה שתקבלו על מחיר ההשכרה גדול יותר.
מודם USB סלולרי מאפשר לכם גלישה במהירות גבוהה יחסית לשוק של כ-MB 5, ובמידה והנכם משתמשים רגילים (כלומר לא מורידים כמויות עצומות של חומר מהאינטרנט או משתמשים ב-STREAMING), אזי הגבלת השימוש במודם, שעומדת בדר"כ על כ-GB 5 לחודש, אינה מהווה עבורכם קריטריון. ישנם מס' מודמים סלולרים שאף מאפשרים גלישה ללא הגבלה כלל (מחירם יקר יותר אך עדיין מספקים פתרון קל ונוח).

בכל מקרה יש לשים לב שהמחירים בגלישה בארץ שונים מגלישה בחו"ל ולכן שימו לב לצרכים שלכם

אם תקחו מודם לארץ ותגלשו בחו"ל זה יכול לעלות לכם באלפי שקלים.כבר היו מקרים בארץ שזה קרה

גם חברות ההשכרה וגם חברות הסלולאר לא יכולות לעשות כמעט כלום בעניין גם אם גלשתם בטעות מכיוון שהם חיבים להעביר תשלום לספקית בחו"ל

הוסף תגובה