עיניים מעושנות

יניים מעושנות אפשר לעשות במגוון צבעים לא רק בגווני שחור אפור, הרעיון המרכזי מאחורי המראה המבוקש הוא ההתמזגות של הצבעים אחד בשני, מעברי צבע רכים עד שהגבולות בין הצבעים מטשטשים ממש כמו עשן, כך נוצר איפור מעושן:

עיניים מעושנות-מה צריך? בעיקר לטשטש…

הניחי על כל הפנים מייק אפ עד לקבלת גוון עור אחיד, הניחי פריימר לעיניים על העפעפיים ועל החלק התחתון של העין, צמוד לקו הריסים, המתיני דקה לספיגת הפריימר לפני שאת מתחילה עם הצלליות.

הניחי צללית בגוון שמנת על כל העפעף עד עצם הגבה, הניחי בטפיחות צללית בגוון חציל על העפעף עד לכפל העין (כדי למצוא את כפל העין, פתחי את העין וסמני לעצמך כשהעין פתוחה) קחי מברשת צלליות נקיה וכעת טשטשי את הצללית שהנחת, הטשטוש יהיה בכפל העין בתנועות של הלוך וחזור עם המברשת. אם המראה שאת רוצה הוא שרק החלק התחתון של העפעף יהיה כהה אל תעברי את כפל העין ואם את רוצה מראה יותר דרמטי טשטשי את הצללית גם כלפי מעלה. כעת הניחי שכבה נוספת של צללית בגוון סגול שוב בטפיחות ושוב לטשטש את המעברים בין החציל, הסגול והשמנת.

בעזרת מברשת זוויתית הניחי את גוון החציל גם בקו הריסים התחתון מחוץ לעין בצמוד לקו הריסים, ובעזרת מברשת נקיה טשטשי את הצללית שהנחת. לקבלת גוון כהה יותר הניחי שכבה נוספת של צללית.

לקבלת מסגרת מעושנת לעיניים מתחי קו עם עפרון עיניים רך בגוון חום כהה בצמוד לקו הריסים העליון וטשטשי בעזרת האצבע, אותו דבר גם בקו הריסים התחתון. להדגשת העיניים עברי עם איילינר ג"ל (שחור או כחול נייבי) מעל העפרון המטושטש למעלה ולמטה ואם את רוצה גם בתוך העין. לסיום מרחי מסקרה שחורה, שכבה אחת או שתיים על הריסים.

הוסף תגובה