חשוב שהאתר שלך יענה על צורכי המשתמש

אתר האינטרנט הוא המשרד המקוון שלך. הוא פתוח לעסקים בכל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע, ופועל בעת ובעונה אחת כמודיעין, דלפק קבלה, איש מכירות, קבוצת יחסי ציבור, מחלקת שירות לקוחות, צוות תמיכה טכנית ומחלקת משאבי אנוש. כמו בכל משרד אחר, רצוי לערוך מדי פעם בדק בית ב"מחלקות" השונות של אתר האינטרנט. כאשר עורכים ביקורת באתר אינטרנט, חשוב להתבונן בו מנקודת המבט של המשתמש, ואין זה משנה לצורך העניין אם מדובר בלקוח, ספק, משקיע פוטנציאלי, עובד פוטנציאלי, עובד קיים, או אמצעי התקשורת.


האם האתר עונה על צורכי המשתמש? האם המידע הכלול בו עדכני ורלוונטי? אלו מאפיינים, פונקציות או שירותים שאינם קיימים כרגע באתר כדאי להציע בו? האם האתר מציג תמונה מדויקת של החברה, מוצריה ושירותיה? כדי לקבל את התמונה הכללית, צור פרופיל של המשתמש הטיפוסי באתר – גיל, עיסוק, הרגלי קנייה וכמה זמן הוא מבלה בגלישה. גבש רשימת משימות שהמשתמש הטיפוסי עשוי לבצע באתר (לדוגמה, חיפוש מידע על מוצר, רכישת מוצר, הצטרפות לרשימת המפיצים, יצירת מנוי לe-newsletter-, הרשמה לקבלת ההודעות לעיתונות של החברה, השוואת המוצר שלך עם מוצרים מתחרים). הגדר את המאפיינים והפונקציות שיידרשו למשתמש כדי לבצע את המשימות הללו, ולאחר מכן שקול לשלב אותם באתר.


הטיפ ניתן ע"י לי כהן, מנהלת שירותי זהות תאגידית בטרנדליינס אינטרנשיונל בע"מ.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.