איך לבנות דף נחיתה

דף נחיתה שעובד אמור להיות ממוקד ומצומצם במסר שלו ולרוב אמור לגרות את הגולש ליצור קשר, ולהשאיר לו שאלות שעליהן ישיב כבר נציג השירות, כמו כן, שימוש באלמנטים כגון אנימציה או סאונד מעשירים את אפקט המכירה ועשויים לדרבן את הגולש ליצור קשר.

מחלקת העיצוב של ביטמן- בניית אתרים בשיתוף עם מומחה לפרסום באינטנרט יעניקו לדף הנחיתהשלך עוצמה שיווקית  אשר תגדיל את יחסי ההמרה ותביא תוצאות מרחיקות לכת.

דוגמאות לדפי נחיתה ניתן למצוא כאן

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.