הופיעו בזמן לפגישת מכירות

איחור לפגישה המתואמת מראש יוצר תחושה לא נעימה כבר בהתחלה, ועלול להקשות בסגירת העסקה (גם 5 דקות זה איחור). על ההגעה לפגישה להיות רק לאחר שרמת הבקיאות בתוכן העסקה, במוצר/שירות וביתרונותיו הינה גבוהה.


הטיפ ניתן ע"י דרור כהן, מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק, מומחה בהקמה, ניהול וליווי מערכי מכירות ושיווק.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.