כמה טיפים לבניית אמון בפגישת מכירות

קשר עין. שמרו על קשר עין עם הלקוח כאשר הוא מדבר. היעדר קשר העין מתפרש כחוסר יושר וחוסר אמינות. בעזרת קשר העין ניתן גם לוודא הקשבת הלקוח.


לא להצביע. לא מומלץ להצביע על אנשים. מותר להצביע על חפצים. הצבעה על אנשים מבטאת האשמה או השפלה ושליטה.


לא לגעת. אין לגעת בחפצים הנמצאים במשרדו של הלקוח ללא רשות. ישנם אנשים בעלי רגישות יתר בכל הקשור לחפציהם.


ישיבה לצדו. עדיף לשבת ליד הלקוח במידה וניתן ולא בצידו השני של השולחן. ישיבה ממול יוצרת מחסומים פסיכולוגיים.


 


מתוך מאמר של דרור כהן, מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק, מומחה בהקמה, ניהול וליווי מערכי מכירות ושיווק.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.