נסו ליצור שיקוף של התנהגות הלקוח

השתדלו לדבר באותו חתך דיבור, טון דיבור ועוצמת קול זהה לזה של הלקוח. כמו כן שקפו את מצב גופו – עמידה או ישיבה עם הלקוח ותנוחות הגוף של הלקוח כאשר הוא יושב. אין לשקף הרגלים מוזרים. כאשר מאמצים את שפת הגוף של הלקוח, יוצרים בתת מודע תחושה של דמיון.


הטיפ ניתן ע"י דרור כהן, מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.