שתיים – בוטיק וינטאג' עם אמירה אישית בחיפה

שתיים הוא בוטיק יד שנייה מיוחד ואופנתי, פנינה אמיתית עם אוצרות שכיף לגלות, בו כל אחת תמצא את הפריטים שידגישו את הסטייל האישי שלה.

תחת אידיאולוגיה של תרבות צריכה ירוקה, החנות מציעה פריטים בסגנונות שונים בכל המידות, החל מקו צעיר וטרנדי לסטודנטים מהטכניון והאוניברסיטה, לצד לוקים אלגנטיים לנשים בוגרות במחירים שווים.

בעלות הבוטיק, אלה ויפה, הנושמות וחיות אופנה, הגשימו את חלומן וייצרו עבורכן חווית קניה ייחודית, מקום קסום שבו הזמן עוצר מלכת.

זאת יעידו נשים בכל הגילאים המגיעות מרחוק כקרוב, לבוקר של פינוק וכייף. הן יודעות שפה הן ימצאו את האמירה האישית שלהן, מקום בו הסטייל והברק הפנימי הנמצא בכל אחת מהן פשוט יקפוץ החוצה. לחנות קו מיוחד והוא כולל אוסף מרשים של בגדים, נעליים, תיקים, תכשיטים וכלי בית (ויטאג' אותנטי) ביניהם פריטים עבודת יד, פריטים ישנים אך חדשים (עוד עם הטיקט עליהם), מותגים ובגדי מעצבים.

עבור פריטים שתביאו לחנות וימכרו תקבלו 40% ממחיר המכירה. פריטים שלא נמכרים מוחזרים לבעליהם או מועברים ישירות לביגודית של ויצ"ו.

בין כל הפריטים הנקיים, המריחים והמגוהצים, נחמד למצוא גם פריטים במידות גדולות, מבחר גדול של בגדי ילדים איכותיים (שמלות נסיכה לאירועים, בגדי מותגים לבנות ובנים, נעליים ומעילים) – נישה ייחודית שאין כמותה בחיפה. בעזרת עצה ומגע הקסם של יפה ואלה תצאו עשירות במלתחה ייחודית בעלות מינימלית, עםחיוך רחב על השפתיים וטעם של עוד…

מה ניתן למצוא בשתיים?
מהם המחירים?
איך מגיעים?

הכנסו ללינק ותקבלו את כל המידע:
http://www.show2go.co.il/2011/11/yad-shtaim/

הוסף תגובה