מה עושים כשהגג נוזל/ דולף?

גג נוזל/דולף

בעיקרון אין הרבה ברירות במצבים כאלה. הבעיה או בחלקו החיצוני של הגג שלכם או בחלקו הפנימי של הגג שלכם. רוב הסיכויים שתצטרכו להשמין הבייתה בעל מקצוע. יש מגוון אינדקסים של בעלי מקצוע בתחומים השונים באינטרנט. כאשר הגג דולף ונוזל מים לתוך הבית זה יוצר תוהו ובוהו בסביבת המגורים. לא נעים בכלל. אם אתם רוצים לקרוא על גגות כדי להיעזר במידע ולגלות איפה נקודת התורפה ממנה

 

 

הגג שלכם כנראה נוזל, מה שיעזור ברוב המקרים לבצע איטום מהיר מחדש של הגג. בשביל מידע על איטום של גגות רעפים מומלץ לבקר כאן – איטום גגות רעפים – גגות רעפים נפוצים מאד בישראל ולא כולם יודעים שגגות רעפים גם חייבים לבחור ולהתקין בצורה מאד נבונה כדי לא להקשות על עצמינו בעתיד עקב נזילות.

גגות רעפים סובלים מבעיות איטום קשות, בעיקר בעונת החורף. גגות רעפים שאינם אטומים היטב סובלים מלחות, מעובש ומרטיבות. כל רעף שזז או נשבר גורמים לירידת מי גשמים אל תוך הבית, ואם מפגעים אלו אינם מטופלים בזמן הם גורמים לעוגמת נפש ורכוש. לכן, בעתאיטום גגות רעפים חשוב לבצע את העבודה כראוי: לדאוג שלגג הרעפים יהיה שיפוע חד לירידת מים, לדאוג לתעלות פח רחבות עם חיפוי תואם, פלטות עיגון, יריעות איכותיות לאטימה, דגירה של מרווחים בעזרת סרטי איטום חזקים ועמידים, יצירת עיגונים של הגג כדי למנוע שקיעה של קורות ועוד.

הוסף תגובה