מדריך לבחירת צלמי אירועים

ההכנות ליום החתונה הן ללא ספק מתישות. ההתרוצצות בין גני האירועים ואלומות האירועים, הטלפונים חסרי המנוח בניסיון נואש לוודא את מספר המוזמנים, וההוצאות האינסופיות המתלוות לאירוע המשמח מתישות את הזוג הצעיר לקראת חתונתם. עם זאת, זהו ללא ספק אחד הימים החשובים בחייו של בני הזוג, על כן מוטב יהיה לבחור צלם אירועים איכותי ומקצועי אשר ינציח באופן המושלם את האירוע, ואת האירועים הקסומים והמיוחדים שיהיו בו.

לפניכם המדריך המלא לבחירת צלם אירועים. במהלך המדריך, תעמוד על הנקודות החשובות ביותר בבחירת הצלם הנכון, בכדי לעזור לכם להגיע אל הבחירה הנכונה, ואל אלבום תמונות מקצועי ומהודר אותו תוכלו להראות בעוד שנים ארוכות, גם לנכדים.

בדיקת עבודות קודמות

אמנם הערה זו נשמעת כמובנת מאליה, יחד עם זאת רבים מהזוגות אינם טורחים לבדוק עבודות קודמות של הצלם, ומסתפקים בקבלת המלצות מחברים או מכרים. בפירוש אין להסתמך על משמע אוזן בלבד! דרשו לראות עבודות קודמות של הצלם, ואם ניתן, אז מוטב לראות עבודות קודמות של הצלם עבור חברים או מכרים שלכם. לעולם אין לדעת אם הצלם אכן מראה לכם עבודות אותן אכן הוא ביצע, על כן רצוי לקבל חוות דעת ולצפות בעבודות של הצלם ממקור ראשון, הלא הוא לקוח קודם.

וודא השימוש בטכנולוגיות צילום חדישות

ענף הצילום עבר בשנים האחרונות שינויים ושיפורים אינספור. המצלמות הדיגיטליות המקצועיות מאפשרות לצלמים להגיע לתנוחות צילום ייחודיות, לבצע צילומי תקריב איכותיים ולצלם תוך כדי תנועה. שימוש בציוד מטכנולוגיה מתקדמת הוא נחלתם של הצלמים המקצועיים, ששכן אלו מקפידים להתחדש ולהציע לקהל לקוחותיהם שירות ואיכות. זה מכבר, מצלמות הווידיאו אינן שורכות אחריהן כבלים וחוטים למיניהם, ואף ניתן במקרים מסוימים לבצע עריכה של סרטון הוידיאו במהלך האירוע עצמו. בררו תחילה מה הוא הציוד המתקדם ביותר, וודאו כי אכן משתמש בצלם המועמד בציוד זה.

הפקת אלבומים דיגיטליים

לאחר האירוע, יפיק עבורכם הצלם אלבום עם התמונות אשר צולמו במהלך האירוע. החידוש האחרון בתחום זה הם האלבומים הדיגיטליים. מדובר על אלבומים המזכירים באופן מסוים קטלוגים של אופנה וירחונים איכותיים, שכן תמונות האלבום מודפסות ישירות על גבי עמודיו. היתרון של אלבום דיגיטלי בא לידי ביטוי בעיקר באפשרויות העיצוב, וגם כאן –יש לוודא כי הצלם עובד עם סטודיו מקצועי לעיצוב גרפי, ולבחון עבודות עיצוב אלבומים קודמות אותן סיפק הצלם לקהל לקוחותיו.

הוסף תגובה