כתיבת תוכן שיווקי באתרי אינטרנט.

מדריך לכתיבת תוכן שיווקי באתרי אינטרנט

חברות בניית אתרים וחברות שיווק באינטרנט יעידו כולן, כי הדרך הטובה ביותר להפוך גולש באתר ללקוח היא על ידי כתיבת תוכן שיווקי. תוכן שיווקי, הוא תוכן המתאר את המוצרים והשירותים של החברה או בית העסק, ובאופן אלגנטי משלב בתוכו משפטים שיווקיים ומניעים לפעולה. לרוב, כתיבת התוכן מוטלת על כתפיו של קופירייטר מקצועי מתחום השיווק והפרסום ורצוי בעל ידע בתחום האינטרנט, יחד עם זאת, רבים מנסים את כישוריהם וכותבים את תכני האתר בכוחות עצמם.

עבור אלו אשר בחרו לחסוך את ההוצאה הכספית לכתיבת תוכן באמצעות שירותי קופירייטינג מקצועיים, הבאנו לפניכם את המדריך המלא לכתיבת תוכן שיווקי באתרי אינטרנט.

טקסטים מותאמים למנועי חיפוש

לרוב, כתיבת תוכן שיווקי המוגדרת כקצרה וקולעת. עם זאת, עולם הקידום האתרים והדרישה של מנועי החיפוש מציבה בפנינו אתגר חדש, כתיבת תוכן שיווקי וממצה על פני מספר מילים אשר לא יפחת ממאתיים מילה. עובדה זו היא תוצר של מגבלות הקידום, שכן מנועי החיפוש מחפשות אחר תוכן בעל ערך מוסף לגולש, ולו נבחר להטמיע בין דפי האתר שלנו מספרים שיווקיים קצרים בלבד, נפגע משמעותית בתוצאות קידום האתר.

הנעה לפעולה בתוך מלל ארוך למדי אינה פשוטה. עלינו לברור את המשפטים בהם נניע את הגולש לפעולה באתר באופן מושכל, ומבלי לפגוע בכבודו או להשרות תחושת זלזול. כך למשל, מוטב להניע לפעולה כדרך להציע עזרה לגולש. לדוגמא, "בכדי לקבל מידע נוסף אודות…" או "בשאלות נוספות על המוצר…" ולאחר מכן לשלב את הביטוי "צרו אתנו קשר" – כדרך להנעה לפעולת התקשרות. טפסי יצירת הקשר המצויים כיום במרבית האתרים בכל עמוד, אפקטיביים הרבה פחות מאשר הנעות לפעולה בגוף הטקסט, כאשר זה מגיע אל הגולש בהקשר הנכון.

ניסוח סלוגנים מניעים לפעולה

מה הגולש מחפש? מדוע הגיע דווקא אל האתר שלנו? ואיך בדיוק, אנחנו גורמים לגולש ליצור אתנו קשר? זמן הביקור הממוצע של גולשים באתרי אינטרנט עומד כיום על כשלושים שניות. במהלך שלושים שניות אלו, עלינו לצוד את עיניו של הגולש ולגרום לו ליצור עמנו קשר, או לרכוש מוצר באתר. ניסוח סלוגנים שיווקיים המניעים לפעולה מתבצע לרוב על ידי אנשי שיווק מעולם התוכן, ובכדי לזכות לפניות או רכישות באתר האינטרנט שלכם – מוטב להשאיר משימה זו בידיהם האמונות. יחד עם זאת, אם גם כאן ברצונכם לנסות את מזלכם, הקפידו על איתור מוצר הדגל, מבצע השבוע, הנחת המאה או כל מניע שיווקי חזק אחר אשר יגרום לגולש להפוך ממבקר, ללקוח קבוע באתר.

הוסף תגובה