מדריך לשימוש באתרי הכרויות

אתרי הכרויות צוברים לגיטימציה עם הזמן ככלי מעולה להכיר בני או בנות זוג. מרוצת החיים והשגרה הסוחפת יוצרת פעמים רבות מצבים בהם רווקים ורווקות, גרושים וגרושות אינם מצליחים לפנות את הזמן בכדי לצאת אל מועדונים או אתרי בילוי אחרים בהם ניתן להכיר בני או בנות זוג, מעבר לעובדה כי הכרות מסוג זה לרוב אינה מובילה ליחסים רציניים. אתרי הכרויות, מאפשרים בשימוש נכון לאתר את בן הזוג המתאים לנו ביותר בבחינת אופי, מראה ומצב משפחתי – עם זאת יש לנהוג בזהירות ולבחון היטב את הפרטנר המופיע באתר בכדי לוודא כי אכן הנתונים המוצגים באתר, משקפים את המצב במציאות.

לפניכם – המדריך לשימוש באתרי הכרויות ככלי לאיתור בן הזוג לעתיד, בדרך להקמת משפחה. כל הכללים, כל הנקודות החשובות, וכל האמצעים אשר יהפכו את אתר ההכרות לכלי שלכם לעתיד משפחתי.

הקמת פרופיל אישי – מה לחשוף ומה להסתיר?

הקמת פרופיל אישי איכותי היא הדרך העיקרית לקבלת פניות מבני זוג באתרי ההיכרויות. כלל הברזל הוא: לא לסלף את האמת. גם אם אתם לא מעוניינים לחשוף את כל האמת, הקפידו כי הנתונים אותם אתם בסופו של דבר חושפים, יהיו נתונים אמיתיים. גברים רבים נוטים להגזים בתיאור עצמי או משפרים את מצבם הכלכלי בכדי לזכות לפניות, מה שבסופו של דבר גורם לבזבוז זמן ולטרחה לשני הצדדים. חשוב מאוד לטעון תמונה אל הפרופיל, מה שמתאפשר במרבית אם לא בכל אתרי ההיכרויות, ומוטב לטעון תמונת גוף ולא תמונת פנים בלבד. אל תתביישו בנתונים הטבעיים, מוטב להציג את התמונה במלואה ולא להגיע לפגישות חסרות עתיד.

חיפוש בני זוג

מרבית אתרי ההיכרויות מעניקות למשתמשים מנועי חיפוש עתירי טכנולוגיה בכדי להתאים את בני און בנות הזוג לציפיותיהם. בעת מילוי הפרטים האישיים, לרוב תתבקשו להזין גם מידע אודות בן או בת הזוג אותו תרצו להכיר. מוטב שלא להיות בררניים יתר על המידה, בכדי לאפשר למנועי החיפוש לאתר עבורכם מועמדים מתאימים. עם זאת, הקפידו על מילוי פרטים אשר מהווים תנאים עקרוניים עבורכם, לדוגמא, מצב משפחתי, מספר ילדים וכדומה. סינון מועמדים מתאימים לחסוך מכם פניות אל מועמדים אשר אינם מתאימים לדרישותיכם, ובוודאי זמן רב בפגישות סרק.

פנייה אל בני זוג

מערכות מתקדמות של אתרי ההיכרויות מאפשרות לרוב פנייה ישירה באמצעות צ'אט. אמנם, בדרך זו ניתן יהיה להגיע לכדי דוח שיח מהיר עם בן הזוג הפוטנציאלי, יחד עם זאת, שיחות באמצעות מערכות מסרים מקוונים אינן פשוטות, בעיקר כאשר לצד השני או לכם אין כישורי כתיבה – מה שיכול להוביל להטעיה ולאבחון שגוי של אופי. מוטב לנסח מכתב יפה אפילו בסיוע חבר או חברה בעלי כישורי כתיבה, ולשלוח אותו אל מועמדים מתאימים. לאחר מכן, מוטב לנהל שיחה טלפונית.

הוסף תגובה