האם כדאי להשקיע בהפקת אירוע ללקוחות? בהחלט כן

אירוע עסקי הינו חלק מתמהיל השיווק. ההחלטה באשר לקיום האירוע, דומה להחלטה על יציאה בקמפיין פרסום כזה או אחר או בפעילות קד"מ כלשהי. בניגוד למסע פרסום, בו המדיה עושה עבורנו את העבודה ואנו עוסקים במכירת המוצר לקהל הפונים, הרי שבעת הפקת אירוע עיסקי, נדרשת השקעה של שעות מנהלים רבות להצלחת האירוע. בניגוד לצריכת מדיה, באירוע עסקי נכלל האלמנט החווייתי. המשתתפים באים לראות, להיראות ולחוות יחדיו את ההתעדכנות בחידושים. אם אינך יכול ליצור חוויה, חפש אפיק שיווקי אחר.


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק  הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   

תגובות

  • ADI | 17/11/2011 12:54

    מסכים במאת האחוזים עם ניצן. אירועים עסקיים הם המילה החמה כיום באולם האירועים. היתרונות שלהם פשוט אינם ניתנים לתיאור: שיפור היחסים בין העובדים... קרא עוד