בדוק את הציפיות של קהל המטרה

בהפקת אירוע ללקוחות, כלל טרומי הוא בדיקת הציפיות של קהל המטרה. פנה טלפונית או פגוש חמישה עד עשרה לקוחות ו/או לקוחות פוטנציאליים ובדוק עמם ציפיותיהם. שאל על כל מה שעולה בדעתך ובעיקר, הקשב לעמדותיהם. בחן הציפיות לגבי התוכן – הנושאים והמרצים. דבר על מיקום האירוע, הימים והשעות הנוחים. מנסיוני, בעלי מקצועות חופשיים ועצמאים יעדיפו להפגש בימי ו', בעלי חנויות בימי ג' אחר הצהריים ומנהלים שכירים מדרגי הביניים – באמצע השבוע בשעות העבודה. שאל האם כדאי לאסוף את המשתתפים הרחוקים מנקודות מפגש בערים הגדולות או שעדיפה הגעה עצמית. אולי לא כולם ממונעים. בדוק ציפיות לרמת הכיבוד ואף לרמת מתנות שנהוג להעניק. שאל האם מי ממתחריך ערך אירוע עסקי לאחרונה ובחן הצלחותיו וכשלונותיו. נתח את הנתונים וקבל ההחלטה על הכנס שלך. להחלטותיך יש השלכה תקציבית, כי אין דין קפה ועוגה כדין ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וכדומה. אל תפסח על שלב בדיקת הציפיות. כך תצליח לקלוע בדיוק לצרכי אורחיך ולהביא את רובם לכנס.


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי 

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.