יש להקדיש מחשבה בבחירת האתר ואיפיון הכיבוד שיוגש

למיקום האירוע חשיבות רבה בהצלחתו, ויש להקדיש מחשבה רבה בבחירת האתר ואיפיון הכיבוד שיוגש לאורחים. מיקום עדכני או "נחשב" ימשוך יותר משתתפים ממיקום המצטייר כחבוט, מיושן או לא נוח. אם נרצה לשלב בתוכנית האירוע סיור במפעל שלנו באיזור התעשיה או בקיבוץ, נבחר אולם בקרבת מקום ונסיע את הקהל למפעל. אם נארח מנהלים בכירים ובעלי מקצועות חופשיים – הם יעדיפו אולם מהודר בבית מלון יוקרתי בעיר, או אתר חדיש ובעל ייחוד – על פני נסיעה למקום מרוחק. ככל שרמת המוזמנים עולה, יש להקפיד על רמת האירוח והכיבוד. אם אורחיך הגיעו מחו"ל, כדאי גם ללוות אותם עם דיילות או דיילים נאים, רהוטים וכמובן דוברי שפות. אם האירוע מיועד למעצבים או אדריכלים, כדאי להשקיע בפירוטכניקה, בעיצוב. הכל בהתאם לאופי המוזמנים. מספר המקומות באולם שייבחר צריך להתאים לכמות המוזמנים הצפויה. וודא כי הוכנו מספיק כסאות וכיבוד לכל המוזמנים. קח בחשבון כי לא כל מי שאישר השתתפותו יגיע. מנסיוני, שיעור אי ההגעה (No Show) מגיע ל 25-30 אחוז באירוע ללא תשלום, ו-10-15 אחוז באירועים בתשלום.


איפיון הכיבוד – לא רק הצבא צועד על קיבתו. גם אורחיך. הצטייד בקייטרינג משובח ומפורסם ואל תצניע את שמו או בחר במלון הכי "אין" בעיר. הכיבוד חייב להתאים לסוג האורחים וחסכון בסעיף המזון יפגע באירוע.


מאת ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.