הזמן את המרצים המעניינים ביותר

המרצים באירוע חייבים להציג חדשנות. המוזמנים יטריחו עצמם לשמוע על דברים חדשים. מומחה מחו"ל, תמיד ייחשב כעדיף על פני מרצה מקומי וההוצאה הכרוכה בהבאתו אינה גבוהה. המרצים המקומיים חייבים להיות ברמה גבוהה ומן הבכירים בתחומם. אם יזכה המרצה לחשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים עבורו, התשלום עבור הרצאתו יכול להיות נמוך. רצוי להזמין מרצים בלתי תלויים, מן האקדמיה או מן הפרקטיקה, שהרצאתם תעניין את קהל המוזמנים. מנסיוני, כדאי לשבץ את ההרצאה המרתקת ביותר בסוף. כך תבטיח כי כולם ישארו עד תום האירוע. ההרצאה האחרונה יכולה להיות אף בתחום אחר, שאינו קשור כלל לנושא העיקרי של יום העיון. גם אומנות או בידור. אם המרצה יהיה אישיות ידועה – הרווחת. בכנס מנהלי רכש שנערך במפעל תעשייתי ידוע, הוזמן הצייר והסטיריקן יאיר גרבוז להרצות על אומנות, בתום החלק המקצועי. הכל חיכו להרצאתו והיו שאף הגיעו לכנס בשל סלבריטיותו.


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.