השקע מאמצים בתכנון ההזמנה לאירוע

השקע מאמץ רב בתכנון ההזמנה לאירוע. התייעץ עם פרסומאי המתמחה בדיוור ישיר. ההזמנה שלך חייבת להיות מיוחדת ולצוד את עין הקורא. העיצוב והמלל צריכים לגרום לו לפנות מזמנו היקר ולהגיע לאירוע שלך. המסרים חייבים להיות בשפתו של מקבל ההזמנה. אל תכתוב באותה שפה למנהלי מוסכים ולרופאים. שלח את ההזמנה כך שתגיע שלושה עד ארבעה שבועות טרם האירוע. צרף גם גלויית אישור השתתפות ומפת דרכי הגעה לאתר.


החלט על שיטת הדיוור לפי המקובל בענף ולפי פרק הזמן שנותר עד לאירוע: באמצעות הדואר, הפקס' או הדואר האלקטרוני. זכור כי העיצוב שונה מצינור דיוור אחד לאחר. זה המגיע בפקס' מחוייב בעיצוב בולט יותר. זה שיגיע בדואר האלקטרוני יכול לקבל ליווי מוסיקלי… בהזמנה הקונבנציונלית אפשר להשקיע בדפוס, לכה ופויל. שמו המלא של המקבל יופיע על גבי המעטפה (או הפקס או המייל, לפי העניין) עם תוארו, תפקידו ושם הארגון. אם אפשר מומלץ לציין בתחילת הטקסט הפניה מקצועית כגון "רופא נכבד", "מנהל שיווק נכבד" וכדומה.


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.