הכן תגים גם לעצמך ולכל עובדיך ונציגיך בכנס

הדיילים בנקודת הקליטה ימסרו לכל משתתף תג ועליו שמו. הכן התגים מבעוד מועד והנחה את אנשיך לענוד התג לכל משתתף. אפשר להוסיף מתחת לשם המשתתף גם את שם הארגון ואת תפקידו. לשיקולך. הכן תגים גם לעצמך ולכל עובדיך ונציגיך בכנס. כך תהיה התקשורת שלכם עם אורחיכם מושלמת. והרי לשם כך התכנסתם. כדאי להעניק לכל משתתף בנקודת ההרשמה תיק קשיח – לוח מלחצת או תיק כונס, ובו לוח הזמנים של האירוע, פרופיל החברה, דפים לכתיבה, עט וכד'. ניתן להדפיס על התיק את שם החברה או מסר פרסומי. אל תכביר בחומר פרסומי כבד ורב. הוא יושלך לפח או יושאר באולם הכנס לאחר שהעט והמתנות ישלפו ממנו. אם החלטת לצרף חומר פרסומי, דאג שהמסרים יהיו ברורים, ממוקדים, ומניעים לפעולה.


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.