לאחר שהאירוע הסתיים, פנה ללקוחות הפוטנציאליים

האירוע הסתיים. אתה עייף ונציגי המכירות גם. עכשיו צריך להתחיל להחזיר את ההשקעה, לאסוף את המידע שנצבר מהאורחים בכנס, ולהתחיל במלאכת המכירות. להפגש עם הלקוחות הפוטנציאליים ולענות לשאלות שהעלו בכנס. אני נוהג לשלוח גלויית תודה למשתתפים, עם תמונה מן הכנס בה הוא מופיע (לצורך העניין אני שוכר שירותיו של צלם מקצועי). אם זה מתאים, אני שולח תקציר של ההרצאות יחד עם חומר פרסומי גם למי שהגיב להזמנה אך לא הגיע. אפשר גם לצרף הערה מבדחת על כך שלא הגיע. את בסיס הנתונים שייצרת לקראת האירוע אין להניח בצד. יש לחזור ולפנות ללקוחות הפוטנציאלים – אלו שהגיעו לאירוע ואילו שלא – ולעדכן אותם באמצעות הדוא"ל בחידושים ועידכונים כל רבעון לפחות.


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.