ברר אם המחיר הוא הסיבה האמיתית להתנגדות הלקוח

"הפרד ומשול" – שיטה מצוינת לברר אם המחיר הוא הסיבה האמיתית להתנגדות היא להפריד את המחיר מיתרונותיו הרבים של המוצר. נסה לעשות שימוש בשאלה "אם נשים לרגע את המחיר בצד, איך נראית לך ההצעה שלי?" – ושתוק. בדרך זו תוכל לקבל את חוות דעתו הכוללת של הלקוח על ההצעה שלך ולבדוק אם יש התנגדויות נסתרות, אשר מעכבות את הקניה כרגע.


הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל "שנהב ייעוץ והדרכה"


 באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.