ודא כי הלקוח מבין שהוא מקבל תמורה מלאה לכספו

ודא כי הלקוח שלך מבין ומרגיש כי הוא מקבל תמורה מלאה ואף למעלה מזה עבור כספו. כל זמן שהוא לא יחוש בכך, הוא ימשיך להתבצר בהתנגדות המחיר (גם אתה מתנהג כך כשאתה לקוח…).


חדד בפניו את הרווחים שלו מן הקניה: "דרך אגב, אם נראה, כי מעבר לרמת הבטיחות הגבוהה של המכונית היא תחסוך לך כסף רב בדלק ובטיפולים, אז נוכל להתקדם" – ושתוק.


הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל "שנהב ייעוץ והדרכה", ועורך עיתון עיתון הטיפים "טיפטופים".


 באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.