על האדפטיביות של GRE

 

מבחן GRE, ממש כמו מבחן GMAT, מאפשר לכם להתקבל ללימודים בארה"ב. ההבדל בין מבחן GRE לבין מבחן GMAT, הוא בכך שבעוד ש-gmat מיועד לתלמידי תואר ראשון עתידיים, הרי שמבחן GRE מותאם למי שרוצה להתקבל לתואר שני או שלישי בארה"ב. אחד הדברים שמייחדים מאד את מבחן GRE, כל עוד עושים אותו דרך המחשב, הוא האדפטיביות שלו. כלומר – המבחן מתאים את עצמו לרמה שלכם.

איך מבחן GRE מתאים את עצמו?

זה נשמע קצת מוזר. איך זה שמבחן GREיכול להתאים את עצמו לרמה שלכם? כל פרק במבחן GRE, מתחיל תמיד מהרמה הבינונית – יש סה"כ חמישה פרקים, כאשר מתוכם הראשון הוא השלב של כתיבת חיבור והוא לא רלוונטי לעניין זה. מה שכן רלוונטי אלו הם שני הפרקים הכמותיים והמילוליים. בכל אחד מהם, השאלה הראשונה במבחן GREתהיה ברמה בינונית – לא קלה מידי ולא קשה מידי. ברגע שתענו על שאלות נכונות – רמת השאלות תעלה. במידה ותטעו – רמת השאלות תרד והן תהיינה קלות יותר. החוכמה כמובן טמונה בכך שאתם לא יודעים מתי אתם צודקים או טועים, ולכן צריך להתכונן כמו שצריך לבחינה.

וכמה זמן צריך ללמוד?

כדי ללמוד כמו שצריך לקראת בחינת GRE, אתם צריכים לפנות לפחות חודשיים לקראת הבחינה, לתרגול ושינון החומר. בחינת GREהיא הרי חשובה במיוחד לחיים שלכם, ואם אתם עומדים לקראת בחינת GRE, כנראה שיש לכם שאיפות גבוהות במיוחד, ואתם רוצים להשיג ציון גבוה למדי. לכן, חשוב שתיקחו מאד ברצינות את ההכנות לקראת בחינות GRE, תעברו שוב ושוב על הפרקים, ואולי אף תירשמו אל קורס GRE, על מנת שתוכלו להוציא את הציון הגבוה ביותר.

הוסף תגובה