טיפים לשליחת הודעות SMSבחינם או במחיר זול במיוחד

מסרונים, או הודעות SMSהינם דרך יעילה, אמינה ופופולרית לתקשורת בטלפונים ניידים. הצרה איתם הייתה תמיד העלות הגבוהה שגבו עליהם, שגרמה לנו לחשוב פעמיים לפני ששלחנו הודעה. בשנים האחרונות יש לא מעט אתרים ואפליקציות שמאפשרים משלוחSMS  בחינם או במחיר זעום – ופותרים לנו את הבעיה.

אפליקציות לסמארטפונים

סוג ראשון של יישומים לשליחת הודעות SMS  מתאים לסמארטפונים. האפליקציות הראשונות שיצאו כמו What'sApp וויבר, היו ישימות רק באייפון, אך היום יש כבר גירסאות מותאמות לאנדרואיד ומערכות הפעלה אחרות. האפליקציות הללו הן חינמיות או עולות כמה דולרים בודדים והן מאפשרות שיחה עם כל החברים שלכם שגם להם יש את התוכנה. האפליקציות לסמרטפונים מתבססות על חיבור רשת בלבד ולא דורשות התקשרות עם ספק טלפוניה. לישומים האלה יוצאים כל הזמן שכלולים וגירסאות חדשות וכבר הושקה אפליקציה ישראלית SponTalk שמאפשרת גם למי שאין לו סמרטפון לקבל הודעות טקסט.

שליחת הודעות SMSדרך רשת האינטרנט

יש לא מעט אתרים, מסוגים שונים, שמאפשרים שליחת הודעות SMS ללא תשלום או בתשלום נמוך. סלקום, למשל, מעמידה לרשות לקוחותיה 5 הודעות SMS  או MMS חינמיות ביותר, ישירות מאתר החברה. בזק מציעה, לצד מחיר המסרונים הרגיל, חבילות של 1000 ו – 2000 הודעות טקסט תמורת שקלים בודדים, כלומר פחות מאגורה להודעה, אותם ניתן לשלוח מאתר החברה.

אפליקציית SMS בפייסבוק

עוד אופציה שהוסיפה בזק בשנה האחרונה היא שליחת הודעות SMS חינם דרך עמוד הפייסבוק שלה. השירות מוגבל בשליחת 10 הודעות מידי יום ומיועד רק לבעלי קו טלפון של בזק.

נדמה שתחום הודעות ה –SMS צועד בבטחה לכיוון של הודעות חינם וביטול התלות בספקיות הטלפוניה. לנו כצרכנים חשוב להכיר את האפשרויות שקיימות ויצוצו בעתיד הקרוב, כדי שנוכל לסמס בחופשיות וללא הוצאות מיותרות.

הוסף תגובה