כך תגיעו מוכנים למבחן פסיכומטרי

לאחר חודשים לא מעט של הכנה על ידי קורס פסיכומטרי ולילות ללא שינה כאן הזמן להגיע ללמוד במכללה ולעשות לבדוק פסיכומטרי.

מה עליך להוביל למבחן?
· תעודה מזהה עם תמונה- כנראה רוצה תעודות id, לגבי אם שזה אפשר להסתדר גם עם דרכון ואנו שמענו גם על נבחנים שנכנסו על ידי שימוש תעודות תושבי העיר תל אביב עם תמונה. מצד שני, עדיף שאינה תהיו היחידים עם קרטון מנוי של קאנטרי סביונים. לא אידיאלי להסתבך כל עוד טרם ראיתם את השאלה הראשונה. בלי תעודה מזהה תוכלו להתיישב ולהתחיל בבחינה, בכל זאת תצטרכו להציג את התעודה בסוף. מה שאומר שאתם בדרך כלל לרסק לאמא אחרת אבא את הבוקר.

· צורה זימון- זוכרים שכמעט חודש לאחר שנרשמתם למבחן בדואר קיבלתם זימון בדואר? זהו הטופס. לא מעט הסיכויים שתגיעו לכיתה הרשומה בזימון, תראו את שמכם על הדלת ותתיישבו ללא בעיה עם הצגת תעודות זיהוי. שוב, כל הזמן ישנו הזדמנות שאינה תראו את שמכם על דלת התחכום שאחריה תעשו שימוש בזימון בניסיון לציון לדודה הנוכחת בבחינה מאת המרכז הארצי שאכן הוזמנתם לאותו היום.

· עפרון וכמו כן מחק- עפרון צהוב פשוט (HB). אין להביא עפרון מכני אחרת עט על ללא קשר מין שהוא. תביאו מגוון ליתר בטחון. מחק קטן וטוב מספיק בכדי למחוק סימון מוטעית בשאלה 12 מבלי למחוק גם את תשובות 14,thirteen בפרק חשיבה כמותית מעל.

· שעון- ניתן סטופר (אך אין ספק שאינה יהיה מרעיש) ואפשר יכול להיות שעון יד קונבנציונלי עם מחוג שניות. בכל מקום מקרה, , האם התכוננתם לבחינה סגנון מדויק, השעון יעזור אתכם בזמן הבחינה די הרבה.

· שתיה וכמו כן משהו קטן לאכול- בקבוק קטן עם מים וממתק או שניים. לא דבר גדול אחרת כבד מידי שיפסיק לכם את זרימת הדם אל המוח ולא חבילות ביסלי שתפריע זה הנבחנים לדעת את המבחן.
מה אידיאלי לזכור?
· לא לאחר. צאו מוקדם די ישן בבוקר בכדי להשיג בנחת. יכול להיות לגבי אם איחרתם, ישר תתייאשו. ישנה כיתת מאחרים שמטרתה לעזור לנבחנים שאיחרו עד 30 כמה דקות מזמן מועד תחילת המבחן.

· איפה של חדר האמבטיה- המבחן נמשך כ-4 שעות עם כל השלבים המקדימים. אתם חייבים לגשת לשירותים בזמן כלשהו.

· לפיה בכיסא רגוע- זכרו שבשלב אחד מני רבים או כל אחר במבחן מישהו מהנבחנים בחדר אל פתח או יכנס לחדר לכל הפחות היה פעם אחת. אל תתיישבו קרוב ליציאה מהכיתה, ומצד שני התיישבו באזור נוח לצאת כאשר אתם אלה שתזדקקו ליציאה.
· בעיות סביבתיות- מסביב חדר נוכח יועץ מאת האוניברסיטה אחרת מאת המרכז הארצי, שמטרתו עסקה עם לסביבת לבדוק מתאימה. לגבי אם ישנו פלורסנט קלוקל בדיוק מעליכם אחרת לגבי אם העור לחלון התחילו לגזום את השיחים אל תתפשרו. העירו על כך לנציג בכיתה ואל תסכימו להיבחן בתנאים שיפריעו לכם להתמקד.

· הפסקות- בדיוק כמו שכבר שמתם לב וכפי שבטח כבר הבה נבחן על ידי המדריך. הפסקה קטנה בזמן שאתה כראוי במבחן יכולה להוות את ההבחנה בפתרון החלק הבא אחרת בשאלות הבאות.
ובעיקר- זכרו את הטכניקות לפתרונות עליהן דיברתם עם המדריך של קורס פסיכומטרי. הבחינה האמתית היא איננה המקום להתפטר אחרת ניסיון כמה אחרות לפתרון. נסו להגיב על הבחינה ממש כאילו היא בקלות בחינת מתכונת של קורס פסיכומטרי. אם ההכנה שלכם היא טובה, אין שום לגבי כל סיבה שהמבחן האמתי יתקיל אתכם באף חלק.

הוסף תגובה