מה זה ליסינג תפעולי ואיך זה עובד

בעבר הדרך היחידה שהתאפשרה לרכישת רכב חדש הייתה באמצעות הלוואה מהבנק או מימון בריבית גבוהה בסוכנויות הרכב. מאז ועד היום הרבה השתנה ויותר אנשים החלו לפנות אל עבר אפיק הליסינג המימוני. בשיטה זו כל שעל אדם לעשות הוא לשלם מקדמה של בערך 30% מערך הרכב ולהמשיך לשלם עליו בתשלומים חודשיים לאורך מספר שנים. בסוף התקופה על בעלי הרכבים להחליט האם ברצונם להחליף לרכב חדש ולהמשיך להישאר במסגרת התשלומים החודשיים או לשלם את יתרת התשלום שנותרה על הרכב ולהשתחרר מן השעבוד לגורם המלווה. ליסינג תפעולי אף הוא מהווה שיטת מימון פנטסטית בתנאים מועדפים לרכישת רכב חדש אך לעומת ליסינג מימוני, מדובר בשיטה המזכירה השכרת רכב ולא רכישה. למעשה, במידה ותרכשו רכב חדש באמצעות ליסינג תפעולי, הבעלות על הרכב נשארת של חברת הליסינג והיא מבצעת תפעול מלא של הרכב הכולל :

  • ביטוחי הרכב (חובה ומקיף).
  • רישוי (כולל העברת הרכב טסט בפועל).
  • בדיקות תקופתיות.
  • תיקונים.
  • מענה טלפוני זמין לכל בעיה.

הקשר שבין מימון ותפעול כעת ברור יותר. במקום לבצע קניית רכב חדש שיהיה בבעלותכם כעת ניתן באמצעות ליסינג תפעולי להשתמש ברכב חדש ולא להיות אחראיים לתפעולו השוטף. מעת לעת תוכלו להחליף לרכב חדש אחר ובהתאם לצרכים שלכם.

מסלול מותאם אישית לכל דורש

אז מהי למעשה קניית רכב מליסינג? כאשר אנו רוכשים רכב בליסינג אנו למעשה זוכים למימון בתנאים מועדפים כאשר צומת ההחלטה מתרכזת סביב הנושא של המימון או הרחבתו כך שיכלול גם תפעול שוטף. לקוחות פרטיים יכולים כעת לנהוג במגוון רכבים חדשים ולא לבזבז את זמנם בתפעול הרכב והביטוחים השונים. בעלי עסקים ועצמאיים אחרים נוטים אף הם לבחור במסלול של ליסינג תפעולי במיוחד עקב חוסר הכדאיות לרכוש רכב חדש שיהיה בבעלותם והבלאי הכרוך בכך. מכירת רכב מליסינג היא הדרך הטובה ביותר לרכישת רכב חדש ושיטת ההחזר החודשי בתשלומים ובריבית נמוכה במיוחד משתלמת הרבה יותר מניצול המזומנים שלכם בחסכונות או לקיחת הלוואה מהבנק בתנאים מגבילים אשר פוגעים במסגרת האשראי שלכם.

הוסף תגובה