ביגוד טרמי – מי צריך את זה?

ביגוד טרמי – מי צריך את זה?

ביגוד טרמי מיועד לויסות ולשמירה על חום הגוף במצבי קור שונים. אפילו בחורף הישראלי הנוח יחסית יש לעיתים ימים קרים מאד ולילות קפואים. כשנמצאים בפעילות מאומצת כשבחוץ קר יכולה להיווצר בעיה: הגוף מתחמם ומזיע והזיעה אשר נשארת על הגוף פשוט מקררת אותו. הזיעה והרטיבות שנוצרו חושפים את הגוף שלנו לקור שמסביב והטמפרטורה מתחילה לרדת. הגוף מאבד חום למרות שהוא עטוף בכמה שכבות של צמר או חומר מבודד אחר. בדים רגילים אינם מבודדים יעילים, כיוון שאינם מניחים לטיפות הזיעה להתנדף ו"כולאים" אותן על הגוף עצמו או בתוך הבד עצמו האוגר את הלחות. הבעיה מחמירה ככל שהטמפרטורה נמוכה יותר.

הביגוד הטרמי נועד בדיוק למצבים האלה. בגדים תרמיים "שואבים" את הזיעה מעל הגוף ומיבשים אותו במהירות, יחד עם זאת, הם אינם אוגרים אותה ומניחים לה להתאדות במהירות, כך שהם נותרים יבשים כמעט תמיד. ביגוד טרמי איננו מניח לקור לחדור לגוף. במצבים הפוכים, מצבים של חוסר פעילות או פעילות נמוכה נוטה טמפרטורת הגוף לרדת. בדים רגילים אינם כולאים היטב את חום הגוף בתוכם ומניחים לו להתקרר באיטיות. ככל שטמפרטורת הסביבה נמוכה יותר כך עולה רמת הסיכון. כך למשל הנו המצב בו שרוי חייל בשמירה בלילה קר מאד.

אצלנו תמצאו מגוון של ביגוד טרמי, בואו לבקר!

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

הוסף תגובה