איך לבחור ממתקים לבר הממתקים שלכם?

בר מתוק נחשב כיום האטרקציה הכי מתוקה ומדהימה בכל אירוע. חתונה, יום נישואין, ימי הולדת, בר מצוות , אירועים פרטיים או עסקיים ובכלל אפילו אם סתם רוצים לחגוג!!! הבר המתוק הוא הדבר המושלם כדי לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו לייחודי, מדהים ובאמת בלתי נשכח. ומצד שני באמת להוות הרקע המושלם לאירוע שלכם!

בר מתוק כולל בתוכו סוגים שונים של מתוקים, והאפשרויות לא רק שאינן מוגבלות, אלה זה אף מומלץ ללכת עם הלב ולבחור כמה שיותר, כמה שיותר ממתקים אהובים, ופשוט ליהנות !

הכוונה היא להפתיע ולהשאיר טעם של עוד אצל האורחים והאוהבים עליכם עם הרעיונות לסוכריות ולבר הממתקים.

קצת היסטוריה!!!

סוכריות , או כפי שהם מוכרות בחוץ לארץ: "ממתק קשה" , היו רעיונות פופולריים , והיו בשימוש במזנונות ובברים של ממתקים מאז הסוכריות הראשונות.

ברסין ( Racine) שבויסקונסין , טוענים Racine Confectioners Machinery Co כי הם היו הראשונים לייצר סוכריות על מקל בייצור המוני. באותו הזמן, המכונה ייצרה 40 סוכריות על מקל בדקה. הקצב הזה נראה איטי במיוחד יחסית לקצב הייצור של סוכריות בימינו, אבל באותם השנים, ליתר דיוק בשנת 1908 , הדבר היווה פריצת דרך בייצור המוני של סוכריות על מקל.

ארץ האפשרויות הלא מוגבלות

מגוון ממתקים ,  עשרות סוגי סוכריות גומי ,לקקנים שונים, מסטיקים, סוכריות גילי, ממתקים ופירות, סוכריות צבעוניות בגדלים שונים, סוכריות על מקל בכל הגדלים,   סוכריות מעוצבות ,שוטים של שוקולד , זרים מתוקים, ליקרצ'ים שונים, חמצוצים ועוד!!!

כל אלו, מגיעים בעיצוב מיוחד וכיפי, כמו למשל בשיפודים – שיפודים מתוקים של סוכריות גומי, שיפודים של פירות, שיפודים של מרשמלו וכמו שאמרנו השמיים הם הגבול!

שדרוגים מיוחדים לבר הממתקים שלכם:

בלונים מעוצבים ,מגוון ממתקים וממתקי גומי צבעוניים מעוצבים בצורות ,צמר גפן מתוק, עוד שלל הפתעות מתוקות…

כמובן שהשילוב המושלם לבר ממתקים הוא מפלי שוקולד משגעים –  מפלי שוקולד בלגי משובח בתוספת שיפודי מרשמלו , פירות העונה, וופלים, גליליות ומבחר עוגיות לטבילה בשוקולד.

אם נשווה את הסוכריות ה "קשות " לשאר הממתקים ולשוקולד, הסוכריות מהוות אחד מהרעיונות הנפוצים ביותר והנמצאים ביותר בשימוש בברי הממתקים באירועים שונים.

הסוכריות היו לכל כך פופולריות ובשימוש רחב כל כך במגוון אירועים ובכל בר ממתקים בגלל הגיוון הרב בטעם, הצבעים, הגדלים שהסוכריות מגיעות ויכולות להציע.

בטוח שגם לכם, יש את רשימת הסוכריות האהובות עליכם, ואת הראיה של איך בר הממתקים שלכם צריך להראות.

הסוכרייה הנפוצה ביותר, והפופולרית ביותר בשימוש בבר ממתקים באירוע היא המפורסמת ביותר – סוכריה על מקל. ילדים בכל גיל, ואפילו מבוגרים אוהבים לאכול סוכריה על מקל מפעם לפעם.

מה הופך את הסוכרייה על מקל או ממתקים על שיפודים לכל כך פופולריים לשימוש בבר ממתקים?

נכון, המקל!

כמובן שלכל אחד יש את החברה האהובה עליו, או את הטעמים האהובים עליו, אבל אף אחד לא יכול לסרב לסוכריה על מקל או לשיפוד של ממתקים, סוכריות גומי או פירות חמוצים..

נוסף על כך, ניתן למצוא סוכריות כמעט בכל הטעמים שיש בעולם, מטעמי פירות , סודה , מיצים ועד סוכריות חמוצות וטעמים שאתם לא תעזו לטעום!

אז איך לבחור את הממתקים?

כאשר אתם בוחרים ממתקים לאירוע שלכם, תשימו לב שאתם בוחרים ממתקים שהאורחים שלכם לא רק יעריכו , אלא יאהבו וייהנו במידה הרבה ביותר. עליכם להתייחס בבחירת הממתקים לטעם של האורחים שלכם. אם אתם מכינים בר ממתקים לאירוע עם ילדים, או מסיבת ילדים, תבחרו בממתקים השמחים והכפיים ביותר, צבעים בהירים ועזים או ממתקים חדשים יכולים להיות בחירה מצוינת.

אם אתם יוצרים מזנון לקבלת פנים, עליכם לבחור ממתקים אשר מבוגרים אוהבים, כמו שוקולדים גורמה, או ממתקים איכותיים יותר.
חשוב לזכור, שה "חוקים" הללו הם רק קווים מנחים , ולכן תמיד כדאי לזכור כי זה בסדר ואף מומלץ לערבב ולנסות דברים שאתם אוהבים. לדוגמה, ממתקים בעטיפה יכולים להיות אפשרות מצוינת אם לא רוצים להתלכלך.

העצה הכי טובה שלנו:

התייעצו עם מומחים, גם אם בחרתם לתכנן לבדכם ולבנות את בר הממתקים מא' עד ת' בשלב הראשון אתם יכולים להסתכל על תמונות של בר ממתקים,  או לדבר עם המומחים שנותנים את השירותים הללו.

לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר בפלאפון- 052-6322348 או לבקר באתרנו : http://www.hamapal.co.il

הוסף תגובה