עצות לתכנון הטיול הבא בחו"ל

יציאה לטיול לחו"ל כרוכה בהרבה התלהבות ולא מעט ציפיות. תכנון מסלול הטיול, ארגונו והוצאתו לפועל, כדאי שייעשה מתוך התחשבות בכל המגבלות הקימות ובהתאם לתחומי העניין של כל המשתתפים. לצד טיול של רוגע ומנוחה אמיתיים, הכוללים בטן וגב אל מול נופים כחולים, תוכלו לארגן מסלול מתוזמן היטב הכולל את ביקור בכל האתרים התיירות שאסור לפספס או לוותר על טיול עצמאי ולהצטרף לטיול מאורגן. להלן מספר טיפים מנחים שיקדמו אתכם לקראת תכנון טיול מהנה, מספק שישאיר טעם טוב בפה:

בחרו במסלול מותאם אישית

במידה ומדובר בטיול עצמאי בו אתם ממונים על מלאכת תכנון המסלול, בחרו במסלול ברמת קושי הגיונית שלא יהיה עמוס יתר על המידה אם לא לזה התכוונתם. מסלולי הליכה רגליים אינטנסיביים לא מתאימים לכל אחד. בחלק מהמקרים, ובמקומות יעד מסוימים, כדאי לשקול לשכור רכב צמוד על מנת שתוכלו להגיע למקומות רחוקים יחסית ולא להסתמך על תחבורה ציבורית שיכולה להיות ידידותית ונוחה יותר או פחות.

טיול עם הילדים הוא ילדים

במידה ואתם מתכננים טיול משפחתי עם ילדים, כדאי לוודא שאכן הם בגילאים בהם הם יוכלו ליהנות משינוי השגרה המוכרת והנחוצה להם מאחר וחוסר הנאה שלהם בוודאות תפגע בזו שלכם. כמו כן, הימנעו מהליכות ממושכות כדי לא להתיש את הרגליים הקטנות ותכננו אטרקציה או שתיים ליום ולא מעבר. מרוץ כנגד הזמן אינו מתאים לטיול עם קטנטנים. כמו כן, וודאו כי התכנים והאטרקציות אכן מותאמות גיל ושלא בחרתם מקום המציע רק מתקנים המותאמים לגילאים מינימאליים שילדכם אינם עומדים בהם.

טיול מאורגן- וודאו את האותיות הקטנות

במידה ובחרתם להצטרף לטיול מאורגן לאחד מהיעדים כדוגמת טיול מאורגן לארצות הברית , אחד מיעדי אירופה הקלאסית או אסיה, כדי לנסוע בראש שקט ועם מינימום ארגונים, כדאי להירשם לטיול מותאם קהל יעד. תוכלו לבחור מבין טיולים למשפחות, לצעירים אחרי צבא, לשומרי מסורת, לגיל הזהב ואחרים. טיול ייעודי מהסוג יוכל למקסם את הסיכויים לטיול מותאם תכנים וקבוצת מטיילים הומוגנית מבחינת תחומי העניין והגילאים. בכל מקרה, במקרה של טיולי משפחות, וודאו מראש את טווחי הגילאים של הילדים שכבר נרשמו לוודא שדומים לגילאי ילדכם. לבסוף, קראו את האותיות הקטנות מאחורי המסלול. האם כולל הכל או שמתוכננים ימים פנויים.

תשאירו הכל מאחור

בחופשה בארץ לא ממש ניתן להתנתק מאחר וסביר להניח שתשמרו על זמינות מצידכם עד החזרה הביתה. לעומת זאת, ביציאה מגבולות הארץ, נצלו את ההזדמנות להתנתקות טוטאלית לצורך בילוי זמן איכות עם בן הזוג, המשפחה או אפילו עם עצמכם במידה והחלטתם לטייל סולו. עדכנו מראש כי הינכם יוצאים לחופשה כך שההתנתקות תהיה לגיטימית ולמרות הפיתוי להצטייד עם מחשב נייד או פתרונות טכנולוגיים אחרים, עמדו בו בהצלחה ואפשרו לכם את החופשה שמגיעה לכם.

הוסף תגובה