טיפים לבחירת דק איכותי למרפסת

דקים הם תוספת חשובה לאיכות החיים בגינה, מחוץ לבית. הוספת דק בחזית הבית או בחצר האחורית גם מעלה את ערך הבית.

דק בחצר הוא מקום אידיאלי לאירוח בני משפחה וחברים לקפה ועוגה, או לארוחה. דק מספק גם אווירה נינוחה לשיחת רעים, לקריאה ולרגיעה. דק הוא מקום נהדר לישיבה עם שתייה חמה בלילות קרירים, או שתייה קרה בלילות חמים.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור דק איכותי למרפסת:

  1. לדק בגינה יש שימושים רבים והם גם זמינים בעיצובים ובסגנונות שונים. כאשר אתם מתכננים לבנות דק בגינת הבית, תצטרכו לבחור מבין משתנים שונים דק מחומר איכותי שלא יזדקק לטיפול רציני או חידוש דקים לעיתים קרובות מדי.
  2. יש סוגים שונים של דקים, כמו דק לבריכה, דק מונמך בחצר האחורית, דק מוגבה, דק לספא, דק בצורה של מלבן או מתומן ודק עץ. יש גם דק מקורה בגגון, דק שמעליו מטריה או גזיבו, דק עם פרגולה כמו סוכה, ופריטים אחרים שיהפכו את הדק ליפהפה ומתאים לרגיעה שקטה.
  3. דקים מלבניים הם הדקים הרגילים ביותר, וגם הקלים ביותר לבנייה. דקים מתומנים הם תוספת מצוינת למספר מיקומים. הם מתאימים ביותר להוט-טאב, לחוף הים ולאזורי ברביקיו. דק מסביב לבריכה הוא תוספת נהדרת לבריכות רבות שניצבות מעל פני הקרקע. הדק הוא דרך זולה להפוך את הגינה שלכם למקום אירוח מזמין ונעים.
  4. בחרו בדקים איכותיים שלא יזדקקו לטיפול או חידוש דקים לעיתים קרובות:

– בדקו את החומרים השונים שזמינים בשוק. העץ הוא הנפוץ והפופולארי ביותר. עם זאת, לכל סוג חומר יש יתרונות וחסרונות. קיימים סוגי עץ רבים ושונים לבניית דקים. לכל אחד מהעצים יש איכות אסתטית משלו.

– דק סינטטי מורכב משילוב של מוצרי עץ ופסולת פלסטיק. בדקים אלה הדק לא יסבול משבבים או ריקבון, וגם לא יוכתם. אם אתם רוכשים דק סינטטי צריך להקפיד על התקנה בהתאם להוראות היצרן.

– חשוב לשקול אם דק סינטטי עונה על הצרכים והטעם שלכם או שאתם תמיד מעדיפים חומרים טבעיים בגינה שלכם, בין אם מדובר בדק או בפרגולה.

  1. בדקו את התקציב שעומד לרשותכם

– חשוב לקבוע את גובה התקציב שלכם. זאת, משום שהשוק מציע מגוון רחב של דקים בעלויות שונות. בוודאי תמצאו שהדקים הסינטטיים יקרים יותר מדקים מעץ טבעי. לאחר שתשקלו את כל האפשרויות, עדיף לבחור בדק הטוב והאיכותי ביותר שעומד בתקציב שלכם, מאשר לוותר לגמרי על בניית דק בחצר.

הוסף תגובה