טיפים להורדת שירים לאייפון

כל אחד רוצה להיות ייחודי, ורינגטון כיפי ומעניין הוא דרך מצוינת כדי להתבלט מתוך ההמון.

אולי אתם רוצים לשמוע שיר מיוחד כאשר אדם יקר לכם מתקשר, או סתם מחפשים רינגטון שאין לאף אחד אחר. לא חשוב מה הסיבה, יש שפע של אתרים שבהם תוכלו לקבל מגוון של רינגטונים לאייפון, בחינם.

נתמקד בחמשה אתרים מובילים להורדת רינגטון לאייפון בחינם. כדאי לנסות אחד מהם, או אפילו את כולם, כדי לנסות ולהשיג את הרינגטון שאתם רוצים במחיר שהוא ללא תחרות – בחינם!

אתר ראשון: Free Ringtones

כפי שרומז שם האתר, הוא מציע שלל של שירים להורדה בחינם. האתר מאפשר גם יצירת רינגטון משלכם במקרה שאתם לא מוצאים משהו שאתם אוהבים, או סתם רוצים להיות ייחודיים.

כדי להפוך את חיפוש הרינגטון המושלם לקל יותר, האתר צרף כלי חיפוש שימושיים שמאפשרים לכם לחפש על ידי שם האמן, או לפי המוצרים הפופולאריים ביותר. אפשר גם לחפש רינגטונים זמינים לפי קטגוריות כמו: בעלי חיים, מוסיקת ריקודים, הומור וכדומה.

מה שהופך אתר זה לייחודי יותר, ויש שאומרים גם טוב יותר, מאשר אתרים דומים אחרים – הוא שהאתר מציע גם כל מיני דברים טובים אחרים לטלפון שלכם. תוכלו לקבל טפטים וערכות נושא של אייפון חינם לחלוטין. אולי קשה להאמין, אבל את כל אלה תוכלו לקבל מבלי להתבקש ליצור חשבון כלשהו באתר.

אתר שני: Myxer

Myxer, הוא אתר נוסף שמציע הורדת רינגטונים לאייפון בחינם. יש באתר מבחר עצום לבחירה של שירים להורדה מיותר ממיליון חומרי הורדה מורשים, בחינם. האוסף כולל רינגטונים לאייפון, מוסיקה, אפליקציות, תמונות, משחקים ווידיאו. אין דמי מינוי ואין עלויות נסתרות לשם שימוש באתר.

כדי להשתמש באתר, יש להקליק על כפתור "Download for iPohne" שנמצא מתחת לתיבת מספר הטלפון. לאחר הלחיצה על הקישור, תוכלו להוריד את הקובץ למחשב, לייבא אותו לספריית ה-iTunes שלכם ולסנכרן אותו לאייפון.

אתר שלישי: Mobile9

Mobile9, הוא אתר שמציע הן רינגטונים לאייפון בחינם, והן קהילת משתמשים. תוכלו להוריד רינגטונים, טפטים, ערכות נושא, משחקים, וידיאו ועוד – והכול בחינם. האתר כולל מגוון ענק והוא פשוט למדי וקל לניווט.

באתר זה תצטרכו ליצור חשבון כדי לקבל גישה ל-Mobile9, אבל זה בחינם ותהיה לכם גישה מיידית ברגע שתמלאו את טופס הרישום הקצר. חברים יכולים לקבל פרופיל וגישה לבדיקת תאימות הטלפון.

אתר רביעי: Zedge

אם אתם מחפשים משהו מקורי יותר מאשר השיר האחרון שנוגן ברדיו, חפשו ב-Zedge מגוון רחב של תוכן שנוצר על ידי משתמשים בממשק אלגנטי ומודרני. המשתמשים הרשומים של האתר יכולים ליצור ולהעלות רינגטונים משלהם, וכל מי שירצה יוכל להוריד אותם מהאתר.

אם אתם מרגישים יצירתיים, תוכלו להשתמש בכלים המקוונים שהאתר מציע כדי לתכנן רינגטון משלכם, או להוריד משהו שהוכן מראש. יש באתר בודק תאימות שיבטיח שהתוכן יעבוד עם המכשיר שלכם.

אתר חמישי: iPhone Ringtones

iPhone Ringtones, כפי שמרמז השם, הוא אתר שבו מוצעים המון רינגטונים לאייפון בחינם, לבחירתכם. האתר גם מציע את כל האקסטרות של אייפון כמו טפטים וערכות נושא. אתם לא צריכים להירשם או ליצור חשבון כדי לקבל גישה לחומרים אלה.

לסיכום, כשכל האפשרויות של מקורות חינם להורדת רינגטונים מעולים לאייפון פתוחות לפניכם, זה די טפשי להוציא כסף כדי לקבל את הצליל המיוחד שאתם מחפשים. פשוט היכנסו למחשב ובדקו את כל חמשת האתרים המובילים לרינגטונים לאייפון בחינם, כדי לקבל את  התוכן השיתופי העדכני ביותר.

הוסף תגובה