הריח בחנות משפיע על רצון הלקוחות להישאר בה

הריח הוא קלף בפני עצמו ביצירת חווית הקניה. הריח הוא החוש השני החשוב אצל האדם, אבל בעידן שלנו אנחנו מתייחסים אליו כאל אח חורג, כאילו שזה לא משנה שהחנות שלנו מריחה מהניילונים, הקרטונים, ובמקרה היותר טוב מריח "חביתה" שעשו בבית הקפה הסמוך. כמה "נעים" להיכנס לחנות אופנה שניסתה להעביר דרך הקמפיין הפרסומי שלה בטלוויזיה אווירה של רוחות חורף ותחושת Cool, ולבסוף לקבל בכניסה לחנות, התזה של "ריח השירותים הציבוריים" הכל כך מוכר. איזה כיף להיכנס לרשת April, ולהרגיש את ניחוח הבשמים באוויר, לטייל בחנות לבני נשים עם ניחוח סבוני או להיכנס לבית שוקולד ולהרגיש את הריח המפתה באוויר, ובשנייה אחת להרגיש טוב, ערני וחושני.


הטיפ ניתן ע"י ליאור טאו, מנכ"ל חברת BDH, מפיצת ScentAir ו- Alcas בישראל


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.