סדנת שוקולד עם שי שוקולד

סדנת שוקולד הינה רעיון מקורי נפלא לזוגות,מנהלים ובעלי חברות,ילדים,בודדים,משפחות, רעיונות ליום הולדת,סדנאות גיבוש,רעיונות למסיבת רווקות או יום גיבוש לעובדים.

תמיד נשאף לרעיון מקורי לאירוע לימי כיף, ובצדק. ידוע כי פעילות משותפת תורמת להעלאת המורל של כולנו, את האחדות המשפחתית ואם מדובר בחברה אזי את הלויאליות של העובדים למקום עבודתם ושיפור התפוקה הכללית בחברה.

סדנת שוקולד במרכז ובצפון:
הקונספט היצירתי הוא מרכיב חשוב בסדנת גיבוש לדוגמה,יום הולדת לבנות או סדנת שוקולד זוגית, כך מציין שי מויאל המכונה בפי רבים "שי שוקולד" ההתעסקות בחומרי הגלם של השוקולד, הכנתו ואז גם אכילתו, מביאים את המשתתף בסדנה ולאנשים סביבו לתענוג צרוף.

הפעילות המשותפת בהכנת הממתקים, האינטרקציה ושפע החיוכים של המשתתפים בסדנה לשוקולד גורמים הלכה למעשה לתהליך הגיבוש לכמעט בלתי מורגש, מהנה התורם לשיפור האווירה הכללית ולקירוב בין הסובבים. בסיום הסדנה אנשים יוצאים מלאי חוויות וחיוכים גם אם לא הבינו כיצד, כנראה שלשוקולד יש קסם משלו.

ניתן לצפות בסרטון של שי שוקולד מתוך התוכנית ב"ס לשפים מתחילים בערוץ 10: http://www.youtube.com/watch?v=-tx2gKzm4hw
סדנת בישול לילדים יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת עבור ילד,הם מקשטים את לוחות שוקולד, שבלונות מגוונות,כל מה שהם עושים שלהם כדי לקחת הביתה.שי שוקולד מנוסה ומפקח על הילדים במהלך סדנת שוקולד, בעוד מבוגרים יכולים לצפות בהם אם ירצו.

שי הינו השוקולטייר, הסדנה יכולה להתקיים בכל מקום למעשה שהלקוח מבקש משום שהשוקולטייר מגיע מצויד כברהלבוש התבניות וכל השאר להכנת השוקולד והטראפלס, השוקולד והפרלינים(שוקולד ממולא קרם) איכותיים וכוללים ואורנמנטים שונים, בסדנה המשתתפים נהנים מרגעים מתוקים וגם מצטלמים למזכרת.
לפרטים באתר: http://www.shay-chocolate.com/

הוסף תגובה