להרגיש מחובר לטבע – ריהוט גן מעץ

בעולם של היום , העמוס והלחוץ אתם מעוניינים בסופו של כל יום לשבת ולהירגע בבית שלכם ובעיקר בגינה הפרטית שלכם. הגינה שלכם תגרום לכם להירגע ולהתחבר לשקט של הטבע, אם זה בבוקר לפני יום העבודה או בסוף היום להתרווח בגינה על פינת ישיבה מרהיבה.

אתם בטח מבולבלים אם כדאי לקנות ריהוט גן מעץ או מפלסטיק או מברזל. אם אתם מעוניינים במראה אלגנטי וטבעי, לא יכולה להיות בחירה טובה יותר מאשר עץ. העץ מעניק את האווירה הטבעית ויקנה לכם הרגשה של ישיבה בחיק הטבע.

את בחירת ריהוט גן מעץ אתם צריכים לבצע בזהירות רבה. עליכם לברר לפני הרכישה על אופן התחזוקה של הרהיט. הבחירה שלכם צריכה להיות תלויה במקום ובתנאי האקלים באזורכם. רהיטי גן מעץ הם עמידים בפני נזקי מים, במידה ומתחזקים אותם בצורה נאותה (מריחת לכה אחת לחצי שנה), ולכן הם מומלצים יותר לרכישה.  מומלץ להתייעץ עם היצרן על נהלי הטיפול ברהיט הספציפי אותו אתם מעוניינים לרכוש. ריהוט גן מעץ שלא יטופל יאבד מהיופי שלו, מהצבע הטבעי שלו ויהיה רגיש יותר לנזקי הטבע.

סוגים שונים של עץ

ריהוט גן איכותי הוא אחד שיש לו את היכולת לעמוד בפני כל אסונות הטבע.  לפני שאתם רוכשים עליכם לבדוק היטב את החוזק של הרהיט, את עמידתו בפני תקני הבטיחות ואת החומר ממנו הוא עשוי. בשוק ניתן למצוא סוגים רבים של רהיטים מסוגי עץ שונים.  בשוק יש שפע של סוגי עצים המרכיבים רהיטי גן. יש רהיטים העשויים מעץ רך, כמו פרקט והם זולים יותר מריהוט עץ מסיבי.  לכן אם אתם רוכשים ריהוט לגינה כדאי שהוא יהיה עשוי מעץ מלא.

הוסף תגובה