מראה מההגדות

מראה מההגדות

חג האביב מלווה בתשוקה להתחדשות, לבלוב וצמיחה בכול תחומי החיים. ניקיון הפסח אינו פוסח גם על תחומי היופי והטיפוח וקורא לנו לנקות את מגירות האיפור, לחדש מלאים ולרענן את המראה לקראת ערב החג.

אמן האיפור ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי יצר מראה פסח שהוא מחווה לחוש האסתטי של תקופת הפרעונים. הפרשנות של שחף כוללת ניואנסים באיפור, בשיער ובסטיילינג אשר מתכתבים עם קלאופטרה ונפרטיטי בדרך עדכנית ומודרנית לחלוטין. כול זאת כדי שבחג הקרוב גם את תוכלי לשבת לשולחן הסדר עם אייליינר דרמטי ולקרוא את מכות מצרים בהפוך על הפוך!

פנים

מראה הפנים מט, חלק ומדברי. הבסיס הוא הקנבס עליו יתבטאו הצורות הגאומטריות באיפור העיניים. עצמות הלחיים הודגשו והובלטו בגוון ורוד- סהרה חם אשר מחמיא לצבעוניות הזהובה של הצלליות הבוהקות.

עיניים

המראה הנאו- פרעוני מתבטא בעיניים תחומות באייליינר שחור פחם כמחווה למנהגי האיפור של אצילי מצרים. מעניין לציין כי הקדמונים השתמשו באבקות פחם, אבן מלכיט כתושה ושעוות טבעיות כדי ליצור תמהיל איפורי שמזכיר מאוד את נוסחת האייליינר או הכחל המודרניות. האיפור הקדום שימש להרחקת זבובים מהעיניים, להצללת משטח העפעף מן השמש הקופחת וכמובן לגרוש רוחות רעות ושאר מזיקין.

צדדי העיניים הודגשו באבקת צללית זהובה באופן מטושטש ורך שיוצר הדגשה של קו התחימה המדויק שסובב את כול העין. לסיום, 70 שכבות של מסקרה שחורה יצרו מראה מודגש במיוחד של הריסים לתוספת דרמה אצילית.

שפתיים

השפתיים נשארו נקיות ועירומות במראה הניוד האופנתי כדי להשאיר את הבמה לאיפור העיניים. לנועזות שבחבורה, ניתן לשדך את המראה עם שפתון מוזהב ואף לפזר אבקת יהלומים זהובה על השפתיים מעל ליפ גלוס רטוב חושני.

שיער

הפרשנות המודרנית לפאות הקארה והפוני הפרעוניות הקלאסיות שהיו קלועות צמות קטנות, כוללת שיער מוחלק בפן המסורק לצד אחד של הצוואר.

המראה הא-סימטרי יוצר עניין וגלאם חגיגי של "שטיח אדום".

סטיילינג

תכשיט אתני משובץ אבני טורקיז נבחר כדי לעטר את צוואר הדוגמנית, אך למעשה כול תכשיט מוזהב או משובץ אבני חן במראה אוריינטלי אקזוטי יעשה את העבודה וייתן קריצה שובבית למראה.

ניתן לשלב את התכשיט דווקא עם חולצה לבנה וג'ינס כהה ולהפוך אותו לעל זמני.

לפשניסטות: שמלה א- סימטרית בעלת כתפיה אחת או גלביה עדכנית רקומה תעניק טוויסט מעניין.

תוספת אמנותית- מחווה לחג המצות

היצירתיות מוזמנות הוסיף ציור של מצה באזור הרקה כדי להבליט את איפור העיניים והגבות. המצה היא הסמל האולטימטיבי של החג וקל מאוד לצייר אותה בבית בעזרת צבעי איפור על בסיס מים  או אפילו עפרונות איפור.

איפור ירין שחף ,

צילום הילה אלקיים

הוסף תגובה