הסרת שיער… ??

למה חשוב להסיר שיער בטכנולוגיה מתקדמת כדי להגיע לתוצאה הרצויה?

כל טיפולי הסרות השיער למיניהם כמו גילוח, שעווה, חמצון מכונה, גורמים לשערות לצמוח לתוך העור. שערה שלא מצליחה לצאת מהפתח של הזקיק השערה נמצאת בתוך הדרמיס צומחת לתוך העור ועלולה לגרום לדלקות. שערות נושאות חיידקים בעור כהה יכול לגרום לפיגמנטציה.
לכן חשוב לבחור בשיטה יעילה שפותרת את בעיית השיער לצמיתות כדי לגרום להרגשה טובה ובטחון. אם אתם ממהרים לכל דבר, לחוצים באותו רגע להסיר את השיער בכל חלקי הגוף, הזריזות יכולה להוות נזק מאשר תועלת. מאוד חשוב לפנות למכון אמין שיודע לעבוד בצורה מקצועית ויודע לתת מענה לכל שאלה. הטיפול צריך להתבצע לפי המאפיינים של הלקוחה
ישנה טכנולוגיה מהפכנית mp4 המאפשרת למטפל להתאים צורת פלוס האור שיוצא מהידית בדיוק למצב העור והשערה. אין צורך באלחוש, ישנה ידית קרח ששומרת על קירור ולכן פחות כואב. הסרת שיער שעובדת על פולס האור שחודר לפיגמנט המלנין המצוי בשורש השערה. אנרגית האור הופכת לאנרגיית חום מחממת את זקיק השערה ומשמידה אותה. הטיפול נעשה לאחר הבחנה של המטופלת, לפיכך מטפלים בפרמטרים הנכונים המאפיינים את הלקוחה. המכשיר והטיפול שונה, מקצר את הטיפולים ב-30% ללא כאבים עם תוצאות של 90% .

www.acva.co.il
מכון אחווה חגית בירושלים

הוסף תגובה