מניעת כאבי ברכיים על ידי תרגילים לשיווי משקל

שיווי המשקל של הגוף חיוני מאד לתפקודן של הרצועות הצולבות בו. גם כאן, ככל שהמערכות של הגוף יהיו יציבות יותר, כך יקטנו הסיכויים לשחיקה של הרצועות הצולבות, ויתאפשר לשמור עליהן. באמצעות הקפדה על הליכה יציבה, אפשר לחזק, בטווח הארוך, את תפקודן של הרצועות הצולבות.

גם מהבחינה הזו, אפשר להזכיר תרגילים שונים, הנעשים על פני משטחים נעים או מאתגרים, שנועדו לתרגל את השמירה על שיווי המשקל.

מקום של כבוד תופסים גם העזרים האורתופדיים, דוגמת נעליים המותאמות להליכה, מגיני ברך וכן הלאה. ניתן להיעזר בהם כאשר יש חשד סביר להאמין כי פעילות הברך רחוקה מלהיות מושלמת.

לכל דרכי הטיפול בכאבי ברכיים היכנסו למדריך המקיף לכאבי ברכיים

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.