טיפים לבחירת מתקין שער חשמלי

בחירת מתקין שער חשמלי חשובה לא פחות מבחירת השער החשמלי עצמו. רוב המתקינים יציעו פחות או יותר את אותה סחורה אך לא בהכרח את אותה רמת מקצועיות ואמינות. בחירתו של מתקין השער החשמלי צריכה לקחת בחשבון את מקצועיותו, המלצותיו ורמת שירותו הגבוהה. שער חשמלי הוא הוצאה גדולה ומשמעותית וכל תקלה בשער גוררת הוצאה משמעותית נוספת ולכן חשוב להיזהר שלא ליפול על מתקין חאפר.

כיצד נבחר מתקין שער חשמלי?

מטרתו העיקרית של שער חשמלי היא שמירה על הביטחון והגנה על הרכוש. השער החשמלי צריך למנוע כניסת זרים לא רצויים, להיות נוח לפתיחה ולא פחות חשוב להיות בעל מראה נעים ואסתטי. השוק מוצף במתקיני שערים חשמליים אך חשוב לבחור מתקין אמין, מקצועי ובעל ניסיון ותיק. בנוסף לא יזיקו המלצות קודמות ורמת שירות ואדיבות גבוהה. חובה לוודא מול המתקין שהשערים שלו עומדים בדרישות התקן ושהוא מספק אחריות על השער. תקלות בשער החשמלי או תאונות חלילה הן הדבר האחרון שאתם זקוקים לו.

העדיפו מתקין שערים שגם מתקן שערים

מתקין מקצועי אמור להעניק לכם ייעוץ מקיף ולהציג את סוגי השער החשמלי הרלוונטי עבורכם בתחום התקציב שלכם כמובן. חשוב שהשער יהיה עשוי חומרים איכותיים ועמידים ובעל מנוע חזק. בנוסף עדיף לבחור מתקין שער שמספק גם שירותי תיקון שערים שוטפים מידיים ובעל מעבדת תיקון ניידת. תקלות בפעולת השער החשמלי, אף שהן אמורות להיות נדירות לאחר התקנה מקצועית, בהחלט יכולות לקרות ולהפריע לשגרה היומיומית ולכן כדאי שיהיה מענה מיידי לבעיה. בכל מקרה אל תרכשו שער ממתקין שערים שאינו מספק אחריות על השער.

קריטריונים נוספים לבחירת המתקין

נוסף על הקריטריונים שהוזכרו לעיל ישנם דברים נוספים שיש לשים לב אליהם כמו אמצעי אזהרה והתראה שהמתקין מספק יחד עם השער כמו נורת הבהוב וכן טכנולוגיית פתיחה נוחה של השער. יש לסכם מראש עם המתקין מה כלול במחיר ומהי העלות הכללית כולל מע"מ, שלא יהיו הפתעות.

לסיכום, בחירת מתקין השער החשמלי היא הדבר החשוב ביותר ברכישת השער ויש לשים לב שהמתקין אמין ומנוסה ועושה עבודה מקצועית. חשוב לשים לב לתקינות השער ואיכות חומרי הגלם ובפרט המנוע ולהעדיף מתקין שנותן אחריות ומטפל בתקלות שוטפות.

הוסף תגובה