5 טיפים להקלה על פציעה בקרסול

כדי להקל על פציעה בקרסול שקרתה בפעילות ספורט אפשר לבצע מספר פעולות:

לשים קרח– הקרח מפחית את הנפיחות של מקום הפגיעה ומקל על הכאב. את הקרח יש לשים במהלך היממה הראשונה לפגיעה, כל פעם למשך כ- 20 דקות.

חבישה אלסטית– כמו הקרח, גם חבישה אלסטית יכולה למנוע או להפחית באופן משמעותי את הנפיחות באזור הקרסול.
מנוחה– כאשר הקרסול נפגע ואין זה משנה באיזו רמה, יש לתת לאזור מנוחה מפעילות שעלולה להעמיס עליו. כלומר, רק במידה וניתן ללכת יש אפשר לעשות זאת, אך להקפיד על טווח מינימלי של הליכה. בוודאי אין להעמיס משקל על הקרסול.
הרמת הרגל– הרמה של הרגל מעל לגובה הלב תשפר את הזרימה של הדם ואת הזרימה הלימפטית.
פיזיותרפיה– תרגול הדרגתי יחזיר את טווח התנועה של הקרסול, יקל על הכאב ויוביל לשיקום של המקום.

מחפשים טיפול טבעי שיעזור לכם להיפטר מהכאבים שלכם אחת ולתמיד?

טיפול אפוסתרפיה הינו טיפול טבעי שמבוסס על מערכת הליכה (נעלי אפוס) שתפקידו להסיט עומס מהאזור הפגוע ובכך להקל על הכאבים. ניתן ללכת עם הנעליים בכל מקום ובכל שעה: בבית, בעבודה, בעת טיול עם הכלב ואפילו בסידורים שונים.

קבלו את כל המידע על שיטת אפוסתרפיה (אפוס) בקישור הזה

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.