מרפאת שיניים לילדים ונוער

דעה מוצקה שגורה בפי רופאי השיניים בישראל כי טיפולי שיניים מוקדמים יכולים לשפר את הרגשתו של הילד או הנער (ולא רק את בריאותו) עם חיוכים בריאים . על מנת שילדך יגדל עם חיוך בריא, אנו מציעים רופאת שיניים עתירת ניסיון אשר גם מרצה באוניברסיטה העברית , אנו מטפלים שנושאים כגון בקיעת שיניים אצל תינוקות, שן קלואה.

טיפולי שיניים בחיוך

אנו מודעים מזה שנים לחשש הילדים ואף ההורים מטיפולי שיניים,משתמשים בשיטות חדשניות המקלות על הילדים, כמו כן אנו מעדכנים תמיד את ההורים על חידושים בתחום רפואת השיניים לילדים, על המניעה והיגיינת הפה כמפתח לשמירה על חיוך בריא ויפה. ביו היתר אנו מספקים טיפולים כמו הלבנת שיניים, כתרים וגשרים.

 

 

אנו דואגים לחנך את הילד להשתמש בחוט דנטלי להתאמן שימוש בחוט דנטלי,מתרגלים עימו את טכניקת הצחצוח הרצוייה ואת משך הזמן הרצוי,מרפאתנו נמצאת בתל אביב ובירושלים, אנו עובדים במלוא המרץ על מנת להעניק למטופלנו את רמת טיפול שיניים הגבוהה ביותר בסביבה נעימה,מחויכת,ציורית ונוחה. יש לנו צעצועים ומשחקים על מנת לתת לילד/ה או הנער/ה את תחושת הנוחות הגדולה ביותר שניתן. נישת רפואת הילדים היא ייחודית,רופא שיניים המוסמך לטפל בגילאים צעירים,  לכן רופא שיניים בתל אביב או ירושלים אשר עבר התמחות והסמכה לטפל בילדים ונוער הוא הכתובת הנכונה עבור ילדכם.

 

 

הוסף תגובה