מאקנה/בגב/בישבן לא ניתן להיפטר ב-2 טיפולי פילינג/שיוף|איריס לוי

ב- 2 טיפולי פילינג או שיוף לא ניתן להיפטר/לרפא אקנה פעילה בגב אקנה בישבן ואקנה בפנים.

טיפול פילינג או שיוף פיזי הנעשה באקנה בגב בישבן ובפנים, הינו קילוף שכבת העור העליונה, השכבה הקרנית, בעזרת חומצות, חומרים כימיים במטרה למנוע הצטברות של תאי עור מתים ועידוד צמיחת תאי עור חדשים בריאים. הבהרת כתמים, וצלקות. לאחר הטיפול העור נראה כלאחר טראומה למשך ימים עד שבועות בהתאם לעומק הפילינג ולרגישות המטופל.

פילינג או שיוף באקנה פעילה לא מרפא ולא נותן מענה לפצעי האקנה, לפצעים פצעונים פרונקלים שומנים, שחורים, קומודונים הנלווים לאקנה פעילה, מכוון שחושף את העור לזיהום ועלול לגרום להתפשטות הנגעים/הפצעים לאזורים נוספים בגוף, ולהחמרת הדלקת.

2 טיפולי פילינג או שיוף באקנה פעילה בגב בישבן ובפנים, המבטיחים לך להיפטר מפצעי האקנה, לא עובדים ולא מטפלים במקור בעיית האקנה, חיסול חיידקי האקנה באופן סלקטיבי P.ACNE הגורמים העיקריים להתפרצות פצעי האקנה, ובנרמול הפרשת החלב הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק. ולכן נטיית רוב המטפלים היא לא לקחת את הסיכון ולנקוט בטיפול אחר.

בפצעי האקנה ניתן להבחין בעיקר בשני חיידקים: "פרופיוני בקטריום אקנה" (propioni bacterium acnes) חיידק החי בתנאי חוסר אויר (אנאירובי) אשר משגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור ו"סטפילוקוקוס אפידרמידיס" (staphylococcus epidermidis) שמשגשג גם הוא בתעלות זקיקי השיער. חיידקים אלה מפרקים בעזרת אנזימים מסוג ליפאז את השומנים שבחֵלֶב והופכים אותם לחומצות שומן חופשיות שעלולות לגרום לגירוי העור, ויצירת תגובה דלקתית ומוגלה- אקנה פצעי בגרות.

טכנולוגיית IPL -קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF

פריצת הדרך בטיפול הופיעה עם הבנת מנגנון הפעולה של הפרופירינים במטבוליזם של חיידק ה P-ACNE, כחלק מתהליך חילוף החומרים הנורמלי של החיידק.

אקנה המטופל בטכנולוגיית IPL-קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה.

חשוב לזכור שאור כחול מתאים לאקנה דלקתית ולא לאקנה קומדונית (פצעים) בלבד. מכיוון שלרוב אקנה היא אינה חד צורתית, אחת הבעיות של אור כחול, היא חדירה שטחית מתחת לפני העור. לכן לעיתים באקנה דלקתית קשה עם ציסטות גדולות, ובעור מאוד שומני, יעילות הטיפול פוחתת.

כמו כן, גם בעור עבה כמו בגב, הטיפול באור כחול קשה יותר ויעיל פחות. במצבים אלו עדיף להשתמש באור אדום. אור אדום חודר עמוק יותר ומגיע לבלוטות החלב, ועל ידי האפקט האנטי דלקתי פועל גם על החיידקים, ועל הבלוטות. לכן האור האדום תורם לריפוי של דלקת.

התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, שיפור מרקם העור, ריפוי, הבהרה ושיפור משמעותי בכתמים ובצלקות. הטיפול באמצעות מקורות אור יעיל ואטרקטיבי לטיפול באקנה ומהווה אלטרנטיבה לטיפול מקומי באמצעות תרופות ומשחות שלא נתנו מענה מספק לריפוי הנגעים.

וכמומחית לטיפולי אקנה בטכנולוגיית IPL – קרן אור (על כך יעידו למעלה מ-80 המלצות באתר- ניתן לקבל טלפון להתקשרות) אוסיף כי הטיפול באקנה הינו מערכתי פנימי וחיצוני ואינו מבוסס רק על טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF.

הטיפול באקנה בגב בישבן ובפנים ניתן בשילוב עם תכשירים אנטי דלקתיים ואנטי בקטריאליים לשימור/טיפול בבית עם תוספי תזונה (לא ויטמינים) העובדים על הסימפטום. לחיזוק מערכת החיסונית של הגוף. פורמולה ייעודית לטיפול ומניעה של אקנה המתפתחים על רקע הורמונלי, זיהומי ודלקתי. הפורמולה מאזנת את העור, מזרזת את תהליכי החלמתו ומסייעת בריפויו. חלופה נוחה ולא פולשנית לטיפוח חיצוני.

הוסף תגובה