הבהרת כתמים – חומים/אדומים על הפנים/גב/ישבן ב- IPL / איריס לוי

טיפול בכתמים בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF + פילינג + תכשירי הבהרה = הבהרת כתמי אקנה/פוסט אקנה.

נוסחה הנותנת מענה איכותי, אפקטיבי ולאורך זמן לכתמי הפיגמנטציה הנלווים לאקנה, פצעי הבגרות.

אקנה/פצעי בגרות, פצעים, פצעונים, פרונקלים צלקות והכתמים הנלווים חומים/אדומים המופיעים על הפנים וגם באזורים מוסתרים, ופחות חשופים בגוף, כמו על הגב, העורף, כתפיים חזה ישבן וירכיים נוטים להיות פחות מטופלים, כי לא רואים אותם

עליך לזכור כי כתם בפנים, כתם בגב, כתם בישבן שלא טופל הופך כהה יותר במשך הזמן ועם כל חשיפה נוספת לשמש. על כן הקדם/ימי תרופה למכה …מרח/י על האזורים הכהים קרם הבהרה בשילוב טיפול בטכנולוגיית IPL ובשימוש קבוע הם יתבהרו.

מכשיר ה- IPL – פותח בטכנולוגיה חדשנית, המתאפיינת ברמת בטיחות גבוהה. המכשיר נותן את המענה הטוב ביותר לבעיות עור אסתטיות הניתנות לשיפור משמעותי ביותר "אקנה וכתמי האקנה" *בהליך פשוט, ללא כאב, מהיר קצר ואפקטיבי הבטיחותי ביותר מבחינה רפואית*.

אין צורך בשינוי אורך החיים שלך.
אין צורך בשינוי בתזונה שלך.
אין צורך בוויטמינים – תרופות/כדורים.

רק מכשירי הדור האחרון עם תכנת ההתאמה של אימפולס האור למאפיינים האינדיבידואליים של עור הלקוח מבטיחים ומניבים תוצאות טיפוליות מהירות ואפקטיביות לכל בעיות האסתטיקה בעור: "טיפול באקנה ונזקי אקנה", הבהרת הכתמים – כתמי אקנה, כתמי פיגמנטציה, כתמי עור וצמצום נקבוביות מורחבות,

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, למעט אדמומית נקודתית ולעתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה

פילינג להבהרת כתמי אקנה/פוסט אקנה
תפקידו של הפילינג בטיפול הבהרת כתמי אקנה – הנשלת תאי עור מתים, חידוש שכבות העור העליונות, זירוז התחדשות העור לייצור מוגבר של סיבי קולגן ומיצוק מרקם העור ובכך תורם הפילינג להפחתת/ טשטוש/ והבהרת הכתמים החומים/אדומים הנלווים לפצעי האקנה.

תכשירים קוסמטיים לטיפול בהבהרת כתמים.
הטיפול להבהרת כתמי אקנה בפנים בגב ובישבן ניתנים בשילוב עם תכשירים פרה-רפואיים המבוססים על חומרים פעילים ובטוחים לשחזור ולחידוש מראה העור , ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה המסייעים לאזן את הפרשת הסבום בעור, להבהיר את הכתמים, כתמי האקנה, וכתמי הפיגמנטציה הנלווים. מתאימים ביותר לאקלים הישראלי מאושרים ע"י משרד הבריאות ומבטלים את הצורך בשימוש בתרופות.

הטיפול בצלקות /כתמי אקנה הינו מערכתי ומחייב התייחסות מיוחדת לסוג וצבע העור. באקנה פעילה הטיפולים הראשונים אמורים לטפל בחיידקי האקנה אם הפחתת הנגעים ניתן לטפל בכתמי האקנה/פוסט אקנה.

אחד מתופעות הלוואי השכיחות המתלוות לאקנה הינן צלקות אטרופיות הנראות יותר ככתמים אדומים/חומים שטחיים וחלקים תופעה ידועה המכונה בשם: פיגמנטציה שלאחר דלקת. יכולה להופיע גם לסובלים מפצעי אקנה שלא טופלו ע"י תרופת רואקוטן.

צלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנגרמת בעור, נמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור), אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק ואיננה נעצרת בזמן, על ידי טיפול מתאים. לכן, חשוב מאוד לטפל בפצעי הבגרות / פצעי האקנה בזמן כדי למנוע החמרה של הדלקת ונזק בלתי הפיך לעור.

עוצמת / חומרת הפיגמנטציה תלויה קשר ישיר בחומרת הדלקת ומצביעה על פגיעה בשכבת העור העליונה שכבת האפידרמיס, ובשל כך הטיפול יתבסס על חומרים מבהירים מדכאי ייצור פיגמנט המלנין .

שימוש עקבי במסנני קרינה מסוגOil Free המכיל רכיבים המגנים נגד קרינת UVA (טיטניום דיאוקסיד, זינק אוקסיד, avobenzone), הוא קו ההגנה הראשון נגד למניעת כתמים. הטיפול דורש התמדה והקפדה על ההנחיות.

הוסף תגובה