איך לבחור עורך דין צבאי בצורה נכונה ?

זקוקים לשירות של עורך דין צבאי ? בין אם מדובר בשירות קטן של ייעוץ ובין אם מדובר בייצוג משפטי ובתהליך מורכב מול בית משפט צבאי, כדאי לכם לפנות אך ורק אל עורך דין מומחה בתחום הצבאי, עורך דין מנוסה אשר כבר מכיר את התחום ויכול לאפשר לכם למצות את הזכויות שלכם עד תום ולקבל תהליך משפטי הוגן וראוי. כמובן, לא כל עורך דין יכול לסייע לכם בתחומים צבאיים, ולא כל עורך דין שיכול לסייע לכם בתחומים צבאיים יכול לסייע לכם בתחום הספציפי שלכם. לכן, חשוב לבדוק היטב את עורכי הדין השונים בכדי להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר שניתן לקבל.

ניסיון – הפרמטר החשוב ביותר

חשוב לבחור עורך דין צבאי מנוסה. ככל שיש לו יותר ניסיון הוא יוכל לטפל במקרה בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר מקצועית. הניסיון של עורך הדין בתחום הצבאי משפיע באופן ישיר על רמת המקצועיות שלו, על יכולת הניהול משא ומתן שלו, על ההיכרות שלו עם הגורמים השונים, ובשורה התחתונה – על התוצאות של המשפט. לכן, אל תתפשרו ובחרו עורך דין בעל ניסיון של שנים רבות ככל האפשר.

קריטריונים לבחירת עורך דין צבאי מקצועי

מלבד הניסיון, ישנם עוד קריטריונים רבים לבחירת עורך דין צבאי מקצועי. בין הנתונים העיקריים ניתן למצוא:

מוניטין – מוטב לבחור בעורך דין בעל מוניטין בתחומים צבאיים, המוניטין לא משקר ויכול להבטיח לכם ביטחון רב יותר בהליך המשפטי.

מיקום – אם המשפט מתקיים באילת, כמובן שלא כדאי לבחור עורך דין מהצפון. כך תגרם חוסר נוחות והוא גם ידרוש תשלום גבוה יותר עבור השירותים שלו בשל המרחק הרב.

התמחות – בתחומים צבאיים ניתן למצוא מגוון רחב של התמחויות – עריקות, פיטורי אנשי קבע, סמים, אלימות, הטרדות מיניות ועוד. לכן חשוב לבחור בעורך דין בעל ניסיון בתחום הספציפי עליו אתם נשפטים כך שיוכל לנהל את התיק בצורה הטובה ביותר.

שכר טרחה – בייחוד אם אתם חיילים צעירים, בוודאי אינכם יכולים לעמוד בשכר טרחה גבוה מאוד. קודם כל חשוב שתדעו שעומדת לכם האפשרות של סנגור צבאי ללא תשלום, שירות הניתן לחיילים הזקוקים לכך. אם בכל זאת אתם בוחרים בעורך דין פרטי, בדקו מחירים של כמה עורכי דין ובצעו השוואות מחירים בכדי לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

לסיכום, בחירת עורך דין למשפט צבאי איננה בחירה פשוטה. עליכם לבחון נתונים רבים ולבדוק היטב את עורך הדין בו אתם בוחרים על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הוא יוכל להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ולייצג אתכם בפני בית המשפט הצבאי בצורה מקצועית, כזו שתביא לזיכוי שלכם או לפחות להקלה בעונש עד כמה שניתן (תלוי בחומרת העבירה).

הוסף תגובה