טיפים לעיצוב פרחים מרשים במיוחד

פרחים מהווים אלמנט דקורטיבי מרכזי ועצמתי בכל אירוע. הם מוסיפים נופך חגיגי. הם מעשירים את האווירה, מוסיפים צבע ורוך. כשאנשים רואים פרחים נפתחים בהם ערוצים שבהם מתקיימת זרימת הטוב והיפה. הפרחים ממקדים תשומת לב. הם מהווים אלמנט עיצובי של הבמה, השולחנות, הכניסה. הם מרשימים במיוחד כשהם קלועים כזר או כפרח יחיד בראשה של הכלה או אחוזים בידיה בצרור. נוכחותם מרשימה בכל מקום.

להלן טיפים לעיצוב פרחים מרשים במיוחד:

  1. על מנת להעשיר ולהעצים את האפקט של הפרחים מומלץ לשלב בין פרחים טבעיים, ממשיים, לבין פרחים מלאכותיים, עשויים נייר, פלסטיק ואף זרים מתוקים- פרחים משוקולד. רצוי לשלב מספר סוגים של פרחים אבל להימנע מגודש שעלול להכביד על העין.
  2. במרכז השולחן מומלץ להניח כלי זכוכית או חרס ובו פרחים צפים.
  3. ניתן להעניק לכל אורח פרח עם כניסתו לאירוע או בצאתו ממנו.
  4. רצוי ומומלץ לפזר את הפרחים בכל מתחם המסיבה, כדי שהתפאורה, הרקע והעיצוב יהיו טבועים בחותם נוכחתם.
  5. רצוי ומומלץ ליצור קשר עם מעצבת או סטייליסטית המתמחה בסידורי פרחים יצירתיים אם על מנת לשאוב רעיונות והשראה ואם, במידת האפשר, להפקיד בידיה את מלאכת העיצוב באמצעות פרחים.
  6. ז'אנר ייחודי המכונה "בוהו שיק" (Boho-chic) יוצר, באמצעות פרחים, אווירה נוחה, זרוקה, היפית. הוא מבוסס על הנחה חופשית של פרחים היוצרים אפקט חזותי מרשים בכלי קיבול ( מומלץ- כד) בשילוב פרחי שדה, ענפים פורחים, עשבי תבלין ועלים להעשרת הטקסטורה והמרקם של הפרחים.
  7. נצלו את הפרחים העונתיים בכלל ואת פרחי האביב דמויי הפומפונים בפרט. ניתן ליצור באמצעותם זרים צפופים ומרשימים. טיפ: על מנת להאריך את משך החיים הטריים של הפרח מומלץ לקטום את העלים מהגבעול בחלק שבא במגע עם מים.
  8. אפקט מיוחד יוצרים ראשי חמניות. הצבע הצהוב העז יוצר נוכחות פרחונית בולטת ומועצמת.
  9. אם בוחרים סוגים שונים, רצוי להשתמש בכמות קטנה מכל אחד מהם ( שניים- שלושה) כדי לא להעמיס על העין.
  10. פרח מיוחד, יוצא דופן, עשוי למשוך את תשומת הלב. רצוי לייחד לו מקום מרכזי בשולחן, על הבמה, בכניסה או בחלק חלק אחר של המתחם שבו נערך האירוע.
  11. הטבע הקרוב עשוי להנגיש עבורכם פרחים פשוטים ויפים- כגון חרציות. הן פורחות כמעט בכל עונות השנה. מדובר בפרח עמיד בעל נוכחות מרשימה.

עיצוב הוא שאלה – ותשובה- של טעם. חשוב שהפרחים ימצאו חן בעינכם. בהינתן מגבלה תקציבית, ודאי לא תרצו או לא תוכלו להוציא סכום גדול על סידורי פרחים, לכן ככל שניתן (וניתן!) לשלב בעיצוב פרחים שעשויים להיקטף בסביבה, כל תחסכו כסף ולא על חשבון היופי. במקום שיש בו פרחים – הטבע נוכח בכל יופיו והדרו, ואם אין די פרחים טבעיים, ניתן לעבות את הטקסטורה הפרחונית באמצעות פרחים מלאכותיים שנראים טבעיים לחלוטין.

מוגש בחסות פרחים במרפסת – חנות פרחים באשדוד.

הוסף תגובה