איך לבחור מרפאה וטרינרית מומלצת?

גידול חיית מחמד זה אחריות גדולה מאוד. כאשר אנחנו מגדלים כלב או חתול אנחנו צריכים שיהיה להם מרפאה וטרינרית קבועה בה הם יוכלו לקבל את החיסונים שלהם ואת הטיפול הרפואי השוטף לו הם זקוקים. כאשר אנחנו רוצים לבחור מרפאה וטרינרית מומלצת עלינו לבחור אותה לפי מספר גורמים שונים:

  • קרבת המרפאה לבית שלנו
  • תחום המומחיות של הרופאים המטפלים בה (באיזה חיות הם יודעים לטפל)
  • שעות הביקור שבהן המרפאה פתוחה
  • המלצות שיש על הרופאים וצוות המרפאה
  • מספר השנים בהן המרפאה פועלת
  • מידת העומס שיש במרפאה (האם יש תורים ארוכים לפני כל טיפול)

    חשוב מאוד להשקיע הרבה מאוד מחשבה בבחירה של הרופא הווטרינרי של חיית המחמד שלנו כי הוא אחראי בסופו של דבר על הבריאות שלו. מומלץ לבחור לקחת את הכלב שלנו (וגם את החתול) לרופא שיש לו גישה טובה לחיות וכימיה טובה איתן.

האם המיקום של המרפאה חשוב?

אחד הדברים הכי חשובים בבחירה של מרפאה וטרינרית לחיות מחמד בה נטפל בחיית המחמד שלנו הוא המיקום שלה. מומלץ לקחת את הכלב שלנו למרפאה שקרובה מאוד לבית שלנו. כלבים רבים לא רגילים לנסוע במכונית והחוויה הזאת עלולה להיות מלחיצה עבורם. כאשר המרפאה נמצאת במרחק הליכה מהבית שלנו או במרחק דקות ספורות של נסיעה אז יותר לקחת את הכלב שלנו אליה לטיפולים. יתרון נוסף של מרפאה שנמצאת קרוב לבית שלנו הוא שהיא יכולה להעניק טיפול רפואי מהיר במקרי חירום כמו למשל במקרה שהכלב שלנו הוכש על ידי נחש או במקרה שהוא אכל דבורה או רב עם כלבים אחרים.

למה חשוב לשים לב שבוחרים מרפאה וטרינרית?

כאשר אנחנו בוחרים לאיזה רופא וטרינרי לקחת את הכלב שלנו חשוב שנבחר לקחת אותו לרופא שיש לו ניסיון רב ומומחיות בטיפול בכלבים. כך למשל יש רופאים שמתמחים בטיפול בבעלי חיים גדולים יותר כמו סוסים או פרות ויש רופאים שמטפלים יותר בבעלי כנף כמו תוכים למשל. עוד חשוב לשים לב איפה הרופא קיבל את התעודה שלו ושיש לו רישיון לטפל בחיות ממשרד החקלאות. מומלץ לקחת את הכלב לרופא שיש לו רגישות ואמפתיה רבה לבעלי חיים. כאשר אנחנו הולכים עם הכלב למרפאה מומלץ ללכת למרפאה שמציעה גם שירותי אשפוז ושירותים נלווים כמו תספורות לכלבים ושירותי פנסיון. ככל שהמרפאה מציעה בתחומה יותר טיפולים כך איכות הטיפול שהכלב שלנו יקבל תהיה טובה יותר.

הוסף תגובה