סוג הכתב בכרטיס הביקור חייב להיות קריא

כרטיסי ביקור הם אחד ממוצרי הדפוס החשובים ביותר לכל חברה ועצמאי. איכות כרטיס הביקור מרמזת רבות על תרבות הניהול האירגונית ומשמשת כרושם ראשוני בכל פגישה. לפיכך עלינו לקחת בחשבון מספר פרמטרים שיהפכו את כרטיס הביקור לכרטיס ברור, ענייני ומעוצב כהלכה:


מידות: כרטיסי הביקור סטנדרטים בישראל הינם בגודל של 5X9 ס"מ.


פרטים אישיים: נהוג לרשום את שם בעל הכרטיס, תפקידו, מספרי טלפון, כתובת בית העסק, כתובת אתר וכתובת דור אלקטרוני. כרטיסי ביקור ללא כתובת מפגינה חוסר אמינות (חברה ללא בית).


פונטים: סוג הכתב חייב להיות קריא למעט כותרת גדולה, שיכולה להיות בפונט אחר. אסור בתכלית האיסור לשלב יותר משני סוגי פונטים בכרטיס אחד ולא להשתמש ביותר מדי צבעים.


תמונות: התמונות/לוגו/רקע בכרטיס ביקור חייבות להיות באיכות גבוהה ובצבעים המתאימים להדפסה – יש לזכור שמה שנראה טוב על גבי מסך מחשב לא בהכרח ייראה טוב בהדפסה .


מיקומים: את מיקומי הטקסטים בכרטיס הביקור צריך לבחון בעין דקדקנית, טקסט בעברית יש ליישר לימין, טקסט באנגלית ליישר לשמאל, לוגו כדאי למקם בחלק העליון וכתובת מייל ואתר בתחתית.


צדדים: ניתן לעצב כרטיס ביקור משני צדדיו, כאשר צד אחד הינו תמונה המתארת את תחום העיסוק ובצידו השני – פרטי בעל הכרטיס. יש המשלבים כרטיסי ביקור עם כיתוב עברית בצד אחד ואנגלית בצד באחר. העלויות של הדפסה בנפרד ולא גב אל גב זהות ומומלצות יותר.


באדיבות המכון הישראלי לחוות דעת, מומחים ובוררים

הוסף תגובה